מגישי 103FM ינון מגל וברק סרי פתחו את תכניתם הבוקר (ראשון) בהתייחסות למבצע השבת ששת גופות החטופים מעזה והתייחסו גם לפיגוע בתרוקמיא

סרי: "חסרה לי הבוקר תגובה של רה"מ. בסוף הוא נושא באחריות. שמענו את הנשיא ביידן ראשון. הנשיא האמריקני מודיע לאזרחי ישראל שיש 6 גופות, כמעט מעדכן אותנו על כל הפרטים. מגיע שוב הגרי, שמודיע רק בשורות רעות, אף פעם לא יתנו לו להגיד בשורה טובה. הנשיא הרצוג מגיב, גנץ מגיב, היחיד שעד רגע זה לא אמר מילה כי הוא לא רוצה כנראה שהדברים הרעים יידבקו בו. הייתי מצפה הבוקר, במקום שדו"צ יתייצב מול המצלמות, שיתייצב האיש שמוביל את המדיניות. תסביר לציבור, תשתף את הציבור, תכאב עם הציבור. הנשיא האמריקני קצת יותר בעל עוצמה מראש ממשלת ישראל, מדבר הבוקר במילים מאוד נוגעות ללב, מאשים את חמאס, מביע אמפתיה אדירה על החטוף האמריקני שנרצח. הייתי רוצה לשמוע את רה"מ, חבל שלא שמענו".

אביו של החטוף: "אם היינו נכנסים לעסקה הנוכחית, הבן שלי היה מועבר לאיראן"
בת זוגו של אורי דנינו שגופתו הושבה מעזה: "אנחנו שבורי לב, נדרוש תחקיר מלא"

ינון: "לא הזכרת את זה שנרצחו 3 ישראלים בתרקומיא. הדם של 3 הישראלים בתרקומיא לא פחות אדום מדם החטופים ברצועה. לא הזכרת את הפיגוע כי אי אפשר להאשים שם את נתניהו, כי זה סתם טרור. כל מה שמעניין אתכם, כל האירוע, זה רק להאשים את נתניהו. ביידן והאריס אמרו שחמאס ישלם, ואתם בטנטרום רק על נתניהו. סינוואר חוגג, שווה לו לרצוח חטופים. תראו מה אתם עושים. היום אתם כבר מפגינים, סוגרים את המדינה. הוא רצח חטופים ואתם עוד מפגינים למען זה שייכנע במו"מ. מה אתם, חבורה של מטומטמים? אתם חדלי אישים? מה אתם, מופרעים? יש פה חלאות אדם. על איזו עסקה אתם מדברים? הוא דורש להפסיק את המלחמה, ראינו מה קרה בשחרור הרוצחים הקודם. נהרות של דם קיבלנו. אתם מאשימים ש-7 באוקטובר זה בגלל ששחררו אסירים. אין לכם טיפת היגיון? חבורה של מופקרים. ביבי רוצח כשהוא עומד על האינטרסים של מדינת ישראל? ראינו מה קרה כשלא היינו בפילדלפי. נתניהו, אני מזהיר אותך: אל תיכנע, אל תעשה מה שהם עשו לך בשליט. תעמוד על האינטרסים של המדינה, אל תיכנע בפילדלפי ונצרים, אל תיכנע עם המשך המלחמה. תהיה חזק, אנחנו מאחוריך".

סרי: "אתה עומד בראש כת המופקרים, חלאות. אתה עוזר להוביל את ישראל למצב הקשה בתולדותיה, ולא יעזור לך כלום. אתה, ינון מגל, שותף לזה שישראל נמצאת במצב הקשה בתולדותיה, בסוג של כאוס, בסוג של אובדן דרך. המצב שאתם מובילים אליו הוא כאוס. אל תדבר לי על מופקרים. מה שאתה מייחס לאחרים, זה בדיוק אתה. אתה בחור אינטליגנטי, אתה יודע מה קורה, הלב שלך לא במקום הנכון. הלב שלך לא עם האינטרס הישראלי".

ינון: "אני נותן גיבוי לממשלה בזמן מלחמה. ודאי שהאויב מריח חולשה, שעם ישראל מפורק. כשעם ישראל מאוחד הוא חזק. אתם מחלישים את עם ישראל. אותו הדבר עשיתם לפני המלחמה. כשנתניהו לא היה בשלטון פרחתי. נתניהו היה באופוזיציה, אתם הייתם בשלטון, ממשלת השינוי שלכם שלא עשתה שום דבר. אתם פושעים. אתם קודחים חור באנייה. לא מספיק שלנתניהו יש את כל האויבים מסביב, הוא צריך להתמודד מולכם".

סרי: "אין מחילה ואין כפרה למה שאתה עושה. מי בכלל האמין שנהיה במצב כזה? וביו"ש, שכל כך התלוננתם, יש עלייה במאות אחוזים במספר הפיגועים וההתרעות. כל זה מנווט על ידי איש אחד, הגרוע שבמנהיגי ישראל, שעושה הכל כדי להישאר בתפקיד".

ינון: "על חמאס אין לך מה להגיד?"

סרי: "סינוואר הוא לא רה"מ שלנו, מנוול, רוצח, נאצי".

ינון: "ואתה מדבר על הלב לא במקום הנכון? יש רוב בציבור שתומך בנתניהו, עדיין חושבים שנתניהו הוא מנהיג אחראי, וזה מה שהוא עושה במו"מ. עדיין אנשים למדו מהלקח של עסקת שליט. אני חושב שמי שקורא לנתניהו רוצח הוא חלאה. כל הפיד מלא בזה שהוא רצח את החטופים. מה שאתם עושים לו זו התנהגות של חלאות. אתם בשפל מוסרי. להאשים את נתניהו זו רמה מאוד נמוכה, אתם ברמה ערכית ומוסרית מאוד נמוכה".