לפני כיומיים פורסם תחקיר בחדשות 12 על אירועי מסיבת "הנובה". אתמול (שני), פרסמה ניצולת הנובה בעמוד האינסטגרם שלה ביקורת על תיעוד שלה שהופיע בכתבה: "פרסמו תיעוד מהמסיבה, נטען שירו בי - זה לא נכון. הכתבה החזירה אותי אחורה". הכתבה נערכה מחדש ופורסמה ללא הקטע. נציין כי בכתבה לא נטען כי היא נורתה, אך רבים ברשת, בהם חנוך דאום בפוסט ויראלי, הסיקו את המסקנה השגויה.

בפוסט כואב, כתבה: "הכתב עומרי מניב פרסם תיעוד מהמסיבה בו נטען שירו בי, מה שכמובן לא נכון. ברגע אחד הכתבה החזירה אותי אחורה למקום הכי נמוך שלי ומאז אני לא ישנה, אני מקבלת הודעות בלתי פוסקות לגבי תיוגים שלי בהם אנשים קוראים קדיש לעילוי נשמתי או מתייחסים אליי כמישהי שלא בין החיים ואני כבר לא יודעת מה לעשות!".

לראשונה: משפחות נפגעי ה"נובה" וה"פסיידאק" יהיו זכאיות לתמיכה נפשית
"היית פשוט גרועה": כתב חדשות 12 מתפוצץ על הקולגה

לטענתה, "הכל בגלל חוסר אחריות של כתב שהחזיר אותי אחורה ברגע מסיטואציה שאני רק מנסה להתקדם ממנה הלאה ולשכוח. במקום זה ברגע אחד אני חוזרת לשריקות הכדורים, הצעקות, הפחד, המקום שבו איבדתי את החברים שלי ורצחו את הנפש שלי". היא שיתפה בכאב: "דווקא כשאני רוצה לנסות ולהשאיר את זה מאחוריי עד כמה שניתן ערוץ 12 ועומרי מניב מציפים את הכל בחזרה ברגע אחד חסר אחריות ורוצחים לי את הנפש פעם נוספת".

עוד ציינה כי ביקשה למחוק ולתקן את החלק הזה בכתבה, אך לטענתה לא נענתה ואף חסמו תגובות של חבריה: "אני ביקשתי כמה וכמה פעמים מאלה ששיתפו את הכתבה השיקרית הזאת ומערוץ 12 למחוק את זה ולתקן את העוול שהם גרמו לי ונתקלתי בשלילה, חלק מהמפרסמים הגדילו לעשות וחסמו תגובות של החברים הקרובים שלי כדי למנוע את הפצת האמת והכל על חשבוני, אני מבקשת מכם את העזרה להפעיל את הלחץ הנכון כדי שהסירטון הזה יוסר ואני אוכל להמשיך לטפל בעצמי ולנסות להתקדם הלאה".

לא בפעם הראשונה

ב-2019 כתב החינוך של חדשות 13, עמרי מניב, הוצא לחופשה מחדשות 13 עד לסיום הליך הבירור, בעקבות כתבה שעסקה בישיבה הקדם צבאית "עוצם" בשיעורו של הרב נאמבורג. מניב פרסם התנצלות על הכתבה, שבה הוציא את דבריו של הרב ממכינת עצם מהקשרם. בהקלטות נשמע הרב נאומבורג, המלמד במכינה שהקים שר החינוך רפי פרץ,  אומר דברים קשים נגד חילונים והצבא. מימינה מסרו בעקבות השעיית הכתב עמרי מניב: "מברכים על הברור מאליו. מצפים להתנצלות הערב במהדורה".

עם זאת, לבקשתה ולאחר פרסום הפוסט, הכתבה נערכה מחדש ומוצגת בחדשות 12 ללא הקטע הבעייתי.

תגובת חדשות 12: "במסגרת התחקיר הנרחב ששידרנו על מחדל מסיבת הנובה, הוצג סרטון שהמחיש את גודל המחדל ואת אכזריות חמאס. מפני שבהכנת הכתבה לא הצלחנו לאתר מי הבחורה בסרטון - הקפדנו שלא תזוהה. יודגש כי מעולם לא אמרנו או קבענו שנרצחה משום שלא ידענו מה עלה בגורלה. מרגע שהובא לידיעתנו הפוסט של שורדת הנובה, יצרנו עמה קשר ישיר, התנצלנו בפניה, והחלטנו לבקשתה להסיר וידיאו זה מהתחקיר".