משפחתו של החטוף אלכס לובנוב ז''ל, שגופתו שוחררה בתחילת החודש עם עוד חמש גופות, אישרה לפרסם הערב (שישי) את הסרטון שצילם ארגון הטרור חמאס, ובו נראה אלכס.. בתחילת הסרטון נראים תמונותיהם ושמותיהם של כל השישה, ולאחריהם דבריו של לובנוב. 

לראשונה: בהפגנה מחר יחשף אות חיים של החטוף מתן אנגרסט
זו המדינה המוסלמית שפותחת נציגות רשמית בירושלים

"ערב טוב לכולם, אני אלכס לובנוב, בן 32 מאשקלון", אמר לובנוב בפתיחה. "נחטפתי במסיבה בחניון רעים בזמן עבודתי. אנחנו מוחזקים בתנאים מאוד קשים, אין דברים בסיסיים, כמו מים, חשמל, אוכל, היגיינה. יש הפצצות, מפוחדים, בקושי מספיקים לישון. העבירו אותי כ-10 מקומות כדי לשמור על החיים שלי".

בהמשך הסרטון פנה לרוה"מ: "אני פונה לבנימין נתניהו וממשלת ישראל, נכשלתם והפקרתם אותנו ב-7 לאוקוטבר, ועכשיו אתם ממשיכים להיכשל בכל ניסיון לשחרר אותנו בחיים. אתם רק מנסים להרוג אותנו בשביל לא לעשות שום עסקה".

אלכס לובנוב ז''ל קורא להפגין בסרטון (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)
אלכס לובנוב ז''ל קורא להפגין בסרטון (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)


ולסיום פנה לעם ישראל ומשפחתו: "ופה אני מבקש עזרה מהחברים שלי, השארתי אישה בהיריון, ילד בן שנתיים וזוג הורים חולים. תצאו לרחובות, תפגינו ותעשו הכל כדי שנצא מפה בחיים. להזכיר להם שבעסקת שליט שוחררו 1000 מחבלים. למשפחה שלי, תישארו חזקים ומאוחדים, מתגעגע ואוהב אתכם מאוד".

מיכל לובנוב, אלמנתו של אלכס לובנוב ז״ל, הגיבה לסרטון שהותר לפרסום: "אלכס שלי וכל ששת החטופים עברו שואה. ככה נראת שואה. לא אשכח ולא אסלח״.