אשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה נתניהו, הגיבה לכטב"ם שפגע בבית הסמוך לביתם בקיסריה בעמוד האינסטגרם שלה היום (שני). בפוסט אליו צירפה תמונה של דגל ישראל, כתבה: "הניסיון להרוג את ראש ממשלת ישראל ואותי הוא לא ניסיון אישי בלבד – זו פגיעה בכולנו".

עוד כתבה הודתה "מכל הלב על כל הדאגה וההודעות שמחממות את הלב מהארץ ומהעולם", וציינה: "בתקופה כל כך קשה ומטלטלת עבור כולנו, אנחנו מרגישים את החיבוק החם ואת הכוח שאתם נותנים לנו להמשיך, לעמוד זקופים מול כל איום ולחזק את ידיהם של חיילינו האמיצים".

נזכיר כי באותו היום נהרג אלכסיי פופוב בן 50 מקריית חיים מרסיסי רקטה סמוך לעכו. הרקטה פגעה בכביש 22 סמוך לעיר, אלכסיי נסע לעשות קניות, נפגע מהרסיסים, ולאחר שנפגע אנושות נקבע מותו.

שרה נתניהו בפוסט באינסטגרם (צילום: צילום מסך)
שרה נתניהו בפוסט באינסטגרם (צילום: צילום מסך)

את דבריה כתבה לאחר שכטב"ם התרסק בסמוך למעון ראש הממשלה נתניהו בקיסריה השבוע. לשכת רה"מ הודיעה כי בני הזוג לא היו בבית באותו הזמן. בהמשך, גורם בלשכה אמר לרשת סקיי ניוז בערבית כי "איראן ניסתה להתנקש בנתניהו". במערכת הביטחון סבורים כי מדובר בכשל אבטחתי חמור ביותר. בצה״ל הודיעו כי האירוע החל להיות מתוחקר ע״י חיל האוויר.

תושבים בקיסריה זעמו שלא היתה התרעה מוקדמת. "לא היתה אזעקה לפני. שמענו כמו טיל בשמיים ופתאום ההתרסקות על הבית שסמוך למעון ראש הממשלה".

זוהי התקרית השלישית מזה כשבוע שבה כטב"ם שחצה מלבנון מצליח להגיע לעומק ישראל, ולפגוע באזור מרכז הארץ. ביום שישי שלפני כן, כזכור, פגע כטב"ם שחצה מלבנון בבית אבות בהרצליה. גם בתקרית ההיא - כלי טיס אחד יורט, והשני המשיך בדרכו - לדברי צה"ל, תחת מעקב צמוד של חיל האוויר, עד לבסוף התרסק בהרצליה.

בתחילת השבוע שעבר, נהרגו ארבעה לוחמי גולני, ונפצעו עשרות רבים נוספים, לאחר שכטב"ם פגע בסמוך לחדר האוכל בבסיס ההכשרה החטיבתי באזור בנימינה.