גבר בשנות ה-30 לחייו אשר פרץ לשטח המסילה בתחנת בית יהושע, נהרג היום (שני) לאחר שנפגע מרכבת חולפת. בשל הפגיעה האדם הועף חזרה לרציף והדבר הביא לפגיעה בנוסעים נוספים ששהו על הרציף, אחד מהם במצב קל עד בינוני.

חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של האיש והעניקו טיפול רפואי לגבר בשנות ה-40 לחייו, שנפצע באורח קל עד בינוני לאחר שנפגע ככל הנראה מהאדם שנפגע מהרכבת. צוותי ביטחון והצלה של רכבת ישראל, משטרת ישראל ומד"א הגיעו למקום ובהוראת המשטרה, תיסגר התחנה לתנועת רכבות. כתוצאה מהאירוע, רכבות מדרום מסתיימות בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ומצפון בתחנת נתניה.

  


פרמדיקית מד"א, אוריאן לוקאץ', סיפרה: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ברחבה על הרציף שכב גבר בשנות ה-30 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. גבר נוסף כבן 46 שהמתין ברציף נפגע מהאדם שנפגע מהרכבת ועף עליו, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

עמיר ברנד, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע לשני עוברי אורח שנפצעו קל וקל עד בינוני כתוצאה מאופי האירוע. מדובר בהולך רגל שנהרג כתוצאה מפגיעת רכבת מה שגרם לשני עוברי אורח ששהו ברציף להיפגע אף הם. כמו כן צוותי חוס"ן של היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הוזעקו למקום לסייע לארבעה נפגעי חרדה בעקבות אופי האירוע".