יממה לאחר אשפוזם של שני לקוחות שאכלו סלט טונה באחד מסניפי רשת ארומה תל אביב, מפרסם היום (רביעי) מנכ"ל הרשת, רון דן, מכתב התנצלות. דן הביע את התנצלותו בפני שני הלקוחות, ובנוסף הצהיר כי אין מקום לתקלות מסוג זה. דן הוסיף כי הסניף בו התרחש המקרה נסגר זמנית, וכי מתבצעת החלפה של כלל מוצרי הטונה בכל הסניפים.
בהמשך מכתבו הבטיח דן כי בימים הקרובים ייערכו בסניפי הרשת בקרות בריאות קפדניות שיבוצעו על ידי חברה חיצונית. "בענייני בריאות אין ולא יהיו פשרות. אנו נפיק את הלקחים", כתב.
מוקדם יותר היום עמדה רשת ארומה תל אביב בפני שימוע. גורם במשרד הבריאות אמר כי הסניף "לא עמד בהוראות", וכי המקרר בו אוחסנה הטונה היה מקולקל. משרד הבריאות קיים הבוקר דיון מיוחד בהשתתפות נציגי הרשת, וכן התבצעה בקרה של מחוז ת״א של משרד הבריאות בסניף בו אירעה ההרעלה. ממשרד הבריאות נמסר כי דגימות נלקחו מהדג שהיה בשימוש למעבדה ושאר התצרוכת הושמדה. כמו כן נאסר שימוש של משלוח דג חדש על ידי משרד הבריאות עד לקבלת תוצאות מעבדה.