רוכב אופנוע בן 62 נהרג היום (ראשון) לאחר שהתמוטט בכביש 443, סמוך לצומת אדם. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי תוך ביצוע פעולות החייאה, והוא פונה לבית החולים אסף הרופא במצב קריטי, שם נקבע בהמשך מותו. נסיבות התאונה נבדקות. 



תאונה זו מצטרפת לרצף תאונות קטלניות שהתרחשו בשבוע האחרון, שגבו את חייהם של שישה בני אדם, ביניהן תאונת דרכים הקשה שהתרחשה הלילה סמוך לירושלים, במהלכה נהרגו ציפי רימל בת ה-34 ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות. בני משפחה נוספים נפצעו בתאונה, ביניהם הבן איתי שנפצע באורח אנוש והאב אפרים שנפצע באורח קשה. בנוסף, בתאונה נפצע גם הנהג הפוגע, צעיר כבן 18, שפונה לבית החולים שערי צדק.



חקירה ראשונית של נסיבות התאונה מעלה כי הרכב בו נסעה המשפחה נסע מכיוון ירושלים למודיעין, ובהגיעו לצומת הגיח מאחוריו רכב פרטי מסוג גולף ובו נהג כבן 18, שהתנגש בו מאחור. כתוצאה מכך, התנגש רכבן של האם והבת בארבעה כלי רכב נוספים. החקירה מעלה כי לא נמצאו סימני בלימה, מה שמצביע להערכת בוחני התנועה על מהירות גבוהה מצד הרכב הפוגע.



ששת ההרוגים מהשבוע האחרון מצטרפים לסטטיסטיקה העגומה של הקטל בכבישים ברחבי הארץ. על פי נתונים מעודכנים של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו כבר 312 בני אדם בתאונות דרכים.