בשורות חיוביות: המרכז הרפואי לגליל בנהריה הודיע כי מצבו של אלעד ברזילי, הגבר בן ה-37 שהותקף אמש בלינץ' בעכו, השתפר בצורה משמעותית. ברזילי מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהוא מונשם ומורדם.

מנהל המחלקה הנוירוכירורגית, פרופ' ז'אן סוסטיאל: "הפצוע הובא במצב קשה מאוד ועבר ניתוח מורכב ביותר, שלאחריו הועבר לאישפוז כשהוא מורדם ומונשם. אמנם ארוכה הדרך להחלמתו והוא צפוי לעבור ניתוחים נוספים, אך בשלב זה ניתן לשמור על אופטימיות זהירה".

בתוך כך טל כהן, בן דודו של אלעד, תיאר מוקדם יותר הבוקר בראיון בגלי צה"ל את אירועי אמש שוהבילו לפציעתו הקשה של קרוב משפחתו: "הוא מחנך בתיכון, ומתוך דאגה לשלום תלמידיו, הוא יצא אליהם עם הרכב. מטרים ספורים לפני שהוא הגיע אליהם, חבר'ה ערבים ביצעו בו לינץ' אכזרי שזורק אותי למראות שאי אפשר לתאר. לא היה לו סיכוי".

כהן גם כפר בדו הקיום השברירי לדבריו במדינה: "אם מישהו יגיד לך שהופתענו, זה שקר, פיקציה. כל הדו-קיום הזה הוא סיפור נפיץ. אני בעד חזון הנביאים, של 'גר זאב עם כבש', אך עד שחזון זה יגיע, אני לא מוכן להיות הכבש".

נוסף על כך, הרב הראשי של העיר עכו, יוסף ישר, התראיין גם הוא בגלי צה"ל והתייחס לאירועים הקשים בעיר, באומרו כי "בחלומות הכי פרועים לא דמיינו שזה יגיע גם אלינו. אלו לא תושבי העיר, אלא אנשים שבאו מבחוץ והציתו קבוצות של צעירים חמומי מוח. כל העיר מגנה את זה, יהודים וערבים כאחד".