תושב הצפון בשנות ה-30 לחייו, נעצר על ידי המשטרה לאחר שעל פי החשד פרסם תגובה פוגענית ומינית ברשתות החברתיות נגד לוחמת מג"ב שצולמה צעיר ערבי בירושלים. החשוד, עובד רנטגן בבית החולים "אסותא מרכזים רפואיים ברמת החייל", רשם: בוא נראה אותה לבד והבחור לבד ושניהם בלי נשק. היה מכניס את הזיין הערבי שלו בה עם שהיא תגיד: פלסטין חופשיה ותתאסלם...זונה בת זונה עם של פחדנים".

התגובה עוררה סערה גדולה בקרב המוני גולשים ובינהם גם עו"ד אייל פלטק ששלח מכתב להנהלת המרכז הרפואי ובו דרש לטפל בעובד. "אבקש לדעת כיצד הנהלת: "אסותא מרכזים רפואים" מתכוונת להגיב אל מול עובד החברה, שראה לנכון להתבטא ולהגיב כפי שבא לידי ביטוי בתגובה המצורפת וזאת אל מול לוחמת מג"ב", כתב עו"ד פלטק. 

מאסותא נמסר בתגובה: "אסותא מרכזים רפואיים מקדמת ערכים של כבוד ומגנה כל גילויי גזענות ושיח לא מכבד, גם ברשתות. הנושא הועבר לגורמים הרלוונטיים ונמצא בטיפול בכלל ומול העובד התקיימה איתו שיחה הוא התנצל ומחק את התגובה. כמו כן חודדו מולו הנורמות המקובלות לשיח מכבד ברשת, כפי שמצופה מכל עובדי אסותא". 

עוד נמסר: "אסותא מגנה את דברי העובד, דוחה אותם בשאט נפש, ורואה בחומרה את דבריו. העובד הושעה מעבודתו וזומן לשימוע לפני פיטורין. ברגע שהדבר הובא לידיעת ההנהלה, הוא טופל בתקיפות ובאפס סובלנות".