נהג קו 132 של אגד תעבורה הותקף הערב (חמישי) בידי נוסעים במהלך נסיעה מירושלים לגבעת זאב. הנוסעים ניפצו בקבוק זכוכית על ראש הנהג ושברו את זגוגיות האוטובוס. כמו כן, נהג נוסף שנחלץ לסייע לחברו, הותקף על ידי הנוסעים בגז מדמייע. לאור חומרת המקרה הפסיק איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים את תנועת האוטובוסים בין ירושלים לגבעת זאב עד לשעה 23:30.

לצד זאת, פעילות של כוחות המשטרה הביאה למעצרם של שלושה קטינים בחשד שיידו בקבוקים לעבר אוטובוסים וריססו גז פלפל לעבר נהגיהם. בעת מעצרם, ניסו החשודים לתקוף גם את השוטרים. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

נהג האוטובוס שהותקף בירושלים (צילום: כוח לעובדים)
נהג האוטובוס שהותקף בירושלים (צילום: כוח לעובדים)

תמר אוחנה, ראש ענף במשותף לענף התחבורה בכוח לעובדים מסר כי "מקרי תקיפת הנהגים רק הולכים ומחמירים ומחייבות אותנו כארגון עובדים להגן על חיי הנהגים. אנו מצויים בקשר ישיר עם השר לבטחון פנים אך הגיע העת למעשים- ליישום מתווה הפעולה שהצגנו למשטרה ולמשרד לבטחון פנים. נכון לעכשיו רצח של נהג אוטובוס הוא רק שאלה של זמן".

כזכור, לפני כשבוע נהג אוטובוס ציבורי הותקף בעפולה, לאחר שהסיע נוסעים בקווי הלילה. הנהג הותקף בצומת כיבוי אש בעפולה לאחר שביקש מנוסע לעטות מסכה על פניו. התוקף השתמש בטלפון סלולרי על מנת לתקוף את הנהג, אשר פונה לטיפול רפואי בבית החולים בעפולה כשהוא סובל מפגיעות קשות בפניו.