מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, הגיע הבוקר (שלישי) ללשכת הבריאות בנצרת לאחר זריקת הרימון, והגיב לדברים: "יש פה ניסיונות תגובה כאלה ואחרים כתוצאה מלחץ משטרתי. זה לא ירתיע אותנו, נמשיך לשים את היד על מי שביצע את זה".

כאמור, תקרית חריגה אירעה אמש בנצרת כאשר רימון הושלך לעבר לשכת הבריאות בעיר. שוטרים הוזנקו לזירה, החלו באיסוף ממצאים ופתחו בחקירת האירוע. למקום נגרם נזק, אך למרבה המזל לא היו נפגעים בגוף, והרקע לאירוע נבדק.

מוקדם יותר היום, פורסם כי בתום שנה של הפעלת סוכן בתוך המגזר הערבי, הופללו 78 סוחרי אמל״ח מהכבדים בישראל. שלל הפעילות הסמויה הניבה גם תפיסה של 40 רובים, 13 אקדחים, שני מקלעים ושני מטעני חבלה עם מערכת הפעלה סלולרית מוכנים להפעלה. הסוכן, שהינו עבריין שחצה את הקווים, פעל תחת כיסוי של חייל בארגון פשע שמספק נשק ל״בוסים״ הגדולים. 

ניצב לביא ציין: "במקום לטפל ביתושים החלטנו לייבש את הביצה וזאת המטרה שלנו. צריך להבין ששמנו כיעד את הטיפול בפשיעה במגזר הערבי והיום לעניות דעתי נתנו מהלומה ופגענו בתשתית המרכזית של סוחרי האמל"ח במגזר, מדובר בראשי הנחש ולא בסוחרים זוטרים. רצינו לטפל בתופעה מהשורש והופתענו בקלות ובנגישות של הסוחרים לנשקים הן בשטחים והן בגניבות מצה"ל".