מגיש הרדיו והעיתונאי ינון מגל חשף הבוקר (ראשון) בשידור בתוכניתו עם בן כספית ב-103FM פרטים חדשים על חתונתו של העיתונאי שמעון ריקלין ביום חמישי האחרון. "שבתי כמה שעות ליד המלך, התמזל מזלי. מאז הרצל לא היה מישהו שקראו לו מלך, אז צריך להקפיד בעניין הזה. היה מעניין", אמר מגל בהתייחסו ליו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, שנכח באירוע יחד עם רעייתו, שרה

"שאלתי אותו שאלה מסוימת על נושא מסוים. עשיתי לו ראיון. שאלתי אותו אם הוא שלם לגבי ההחלטה הזו, והוא אמר לי: 'לא, זו החלטה נוראית'. שאלתי למה עשה אותה, והוא אמר לי: 'תקרא בספר'. הוא אמר שהספר ייצא עוד כמה חודשים", הוסיף. 

כמו כן, שיתף מגל כי שוחח גם עם שרה נתניהו. "ברור שדיברתי איתה. היו כמה דברים שהסכמתי איתה, כמה דברים שלא הסכמתי איתה. בסדר. הוא אמר לי שהוא ממש נהנה ושהכל אחלה, שסוף סוף הוא יכול להגיע לאירועים", אמר. 

כספית הוסיף בהמשך ואמר כי "זו החתונה הכי מעניינת בעולם, לא פחות מעניינת היא החתונה של שולי רנד וצופית גרנט. אני מכיר ים של זוגות כאלה, זה מאוד יפה. נפתלי בנט התחתן עם חילונית, והוא דתי, אני לא יודע מה מצבה כרגע". בתגובה אמר מגל כי "גם נתניהו קשר את זה לחתונה של שולי רנד, והוא אמר שזה מעניין שיש איחודים לאחרונה בין מגזרים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm