שדרני 103FM בן כספית וינון מגל שוחחו בתוכניתם הבוקר (חמישי) על התוקפת שהכתה את העיתונאי ברוך קרא מ'חדשות 13', ואז הגיעו לשיחה על אכילת מזון לא כשר. כספית סיפר כי אכל במסעדה לא כשרה, ואילו מגל הזדעזע ואמר: "התבלין הכי טעים לי זה כשרות". וכיצד כל זה שוב חוזר אל בנימין נתניהו?

כספית: "אני חוזר בי. אנחנו לא בסדר, היום זה יותר ברור. אני מתנצל בשם כולם ואני לא הייתי מאלה שקבעו שזו היא. כולם חשבו שאפרת רחל אברג'יל, קשישונת חביבה, הביביסטית עם כיסוי הראש והמקל היא שדפקה את המקל על הכיפה של ברוכי קרא. היום אנחנו יודעים שהיה שם אירוע מדהים, בלתי נתפס, צירוף מקרים משוגע. קח את הלוליין, הקוסם הכי גדול בעולם. הוא לא יצליח לעשות מה שעשתה אסתר ניסים, ביביסטית על מלא, התאומה של אורלי לב. היא התגנבה מאחורי כל אלה שהלכו מאחורי ברוכי קרא, נטלה את המקל באלגנטיות מהיד של רחל, הורידה לו את הכיפה, החזירה לה את המקל וחמקה הצידה. את כל זה עשתה מבלי להיקלט כמעט במצלמות".

מגל: "כמו אזמל מנתחים, היא לא נגעה בראש של ברוכי. היו כל מיני פייק, שהיא הכתה בו וחבטה בו. היא לא נוגעת בראשו, זה לכיפה מדויק. כמו ידיים של טייס".

כספית: "אני משתגע מזה שהיא מבלה את ימייה ולילותיה בגידופים של משפחת פרקש ואנחנו יודעים מי שלח אותה לשם, וגם בגידופים של ליאת בן ארי ומנדלבליט. המוטיב החוזר בצרחות של הדבר הזה שאני לא יודע באיזה שם לכנות אותו, תורידו את הכיפות מהראש. הקטע שהיהדות רשומה עכשיו על שם הביביסטים שסוגדים לאדם שאכל יותר שרצים בחייו ממני".

מגל: "מישהו שלח לי תמונה שלך במסעדת שרצים לפני כמה ימים".

כספית: "אכלתי ב'שילה', מסעדה שאין בשפה העברית, אתה מצפה שאכחיש? היה מאוד טעים".

מגל: "זה יקר".

כספית: "כן".

מגל: "טוב מאוד, תשלמו על זה הרבה כסף, מגיע לכם. אתה יודע מה התבלין שאני הכי אוהב? כשרות. אם זה כשר זה הכי טעים לי".

כספית: "בסדר, תנסה אולי לשכנע את המלך. הוא אוהב את השרימפס שלו".

מגל: "יש לו זכויות בשמיים גדולות מאוד".

כספית: "היו מקלפים לו אותם ועושים שזה יהיה בצורה של ניוקי שיהיה אפשר לשקר אם יהיה צורך".

מגל: "אגב טעמתי פעם אחת את הדבר הזה".

כספית: "אבל לא היית דתי כל חייך".

מגל: "לא, וגם טעמתי פעם אחת בשר מתפוצץ".

כספית: "זה בשר נמוך לא?".

מגל: "הקיבוצניקים היו קוראים לחזיר בשר מתפוצץ".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm