בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח קולני בעקבות סערת חשיפת ההאזנות הלא חוקיות לכאורה על ידי המשטרה בתיקי נתניהו. 

ינון פתח את דבריו: "זה נראה לך סביר שמערכות אכיפת החוק עוברות על החוק? ועוד בתיק על רה"מ מכהן. מה האזרחים צריכים לחשוב כשיש פה בחירה דמוקרטית והפרקליטות והמשטרה מפעילים אמצעים של מלחמה בטרור נגד ראש הממשלה, מה הוא פצצה מתקתקת? בוא תהרסו לו את הבית גם. לאן הגענו?"

בתגובה, השיב בן: "הכל הבל ושקרים", מגל קטע את דבריו ותקף: "אתה חושב שתגיד שהכל הבל ואני אשתוק לך? מי אתה בכלל? אני איש של אמת, אתה שקרן. בגלל שאתה שקרן, אתה קורא לאחרים ככה. אתה מדבר הבלים וקורא לאנשים שקרנים".

"תטריל את החברים שלך, אתה קראת לי כל השבוע שקרן ואני לא הגבתי. אתה מנסה בדרכך המגושמת והעלובה, לקחת את הוויכוח לפינות שאני לא אשמע. אם זה ככה, בוא ניקח יום הפסקה, נפרד עכשיו", השיב בן. בתגובה אמר מגל: "בן, אם אתה הולך עכשיו, אל תחזור. יש תוכנית בלעדיך, יש שמות של מחליפים. לך ואל תחזור". 

כספית השיב: "אני לא עובד אצלך, אני אלך ואחזור בתנאים שלי. לא עבדתי ולא עבוד אצלך, לא רוצה להתקרב למה שאתה מסמל. אתה שקרן, הפצת שקרים. פתאום הפכת את כללי המשחק, זה לא יקרה במשמרת שלי. כל מה שאמרת, מההתחלה עד הסוף, זה או ספינים או הבלים, אפשר להוכיח את זה בשנייה".