צמד השדרנים בן כספית וינון מגל, פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם ב-103FM, וכהרגלם, התגלע ויכוח קולני בין הצדדים. השניים פתחו בדיון סוער על פרשת הריגול המשטרתי לכאורה, ועל כך שבממשלה הוחלט להקים ועדת בדיקה.

מגל התייחס לציוץ שפרסם הבוקר, בו ביקר את היועצת המשפטית החדשה לממשלה, עורכת הדין גלי בהרב-מיארה, וטען כי זו קיבלה לכאורה הוראות מהממשלה, בישיבתה הראשונה, באשר לחקירה הפלילית של האירוע. "יש פה גופים עצמאיים במדינה הזאת?, למה לא פותחים בחקירה? מה קורה פה, הדרג הפוליטי נכנס לעניינים של חקירות פליליות? הפכנו לטג'קיסטן?", הטיח מגל.

כספית ניסה להסביר מהזווית שלו, ואמר: "הדרג הפוליטי הזה, שלא היה לי ספק שתפילו את זה עליהם, אבל הוא לא היה מעורב בכל מה שקרה, אף אחד מהם לא היה בעמדת שליטה כשהמשטרה קנתה את המערכות והפעילה אותה".

הוא הוסיף: "הדרג הפוליטי צריך להחליט, זה אצלו - איך חוקרים ואם חוקרים את הפרשה הזאת. זה מה שהוא צריך להחליט ומי שהצהירה אתמול שהעדיפות הראשונה שלה תהיה לנסות לשקם את אמון הציבור במערכות של שלטון החוק, היא היועמ"שית. צריך לשמוע מה היא אומרת וממליצה". 



ינון מצדו השיב לו: "מה זה דרג מדיני מחליט?, היא התבלבלה, הדרג המדיני התבלבל, איך זה עובר בשקט?", וכספית הבהיר: "אין שום יכולת לדרג המדיני להחליט על חקירה פלילית, זה שמור לרשויות החוק. שנית, היועמ"שית היא גם תובע כללי אבל גם יועצת משפטית לממשלה. בנט, כדי להחליט את זה, צריך לבחון איך לבדוק את זה, לכן הוא ישב עם כולם, כולל שב"כ ומוסד". 

ינון המשיך: "כשיש חשד לעבירה פלילית, פותחים בחקירה, אין אישור של צו שופט לשימוש ברוגלה, אין חיה כזו, יש האזנות סתר. זו חריגה מהצו, לכן גם מה שאמרת הוא לא בסדר". כספית השיב: "אני חולק עליך וזה יוסדר בחקירה שכנראה תהיה. אבל את זה רק היועמ"ש תחליט, זה לא על פי חוק של אף פוליטיקאי".

בן הדגיש: "יש צו, אם הוא לא היה, לא היה שימוש ברוגלות". מגל סיכם: "הממשלה 'עושה פלברות', אז שיתחילו לפתוח בחקירה במקום" והוסיף עקיצה - "העציץ נפל - ביבי אשם, הציפור מתה - ביבי אשם, העין ממצמצת - ביבי אשם. ביבי אשם, ביבי אשם".

בהמשך, השניים התווכחו בעקבות גינויים של חברי הכנסת את חיסול המחבלים בשכם אמש. השניים הסכימו כי מדובר באמירה מתועבת, אך בן אמר: "המשת"פ היחיד של טיבי בימים אלו, הוא נתניהו",

מגל הדגיש: "כך עובדת אופוזיציה, אתם עשיתם קואליציה עם התנועה האסלאמית שמוחרמת בכל העולם הערבי, ובאים בטענות לסיעות האופוזיציה. אתה עוצם עיניים".

בן הטיח לעברו: "זה שקר אחד גדול, מהביל, מתועב ומנופח, ממוצא ומופרך. הקמת הממשלה עם רע"ם לא הייתה מתאפשרת ללא הכשרתו של נתניהו ושאר שופרותיו וחסידיו השוטים, שאתה עומד בשורה הראשונה שלהם, הפוזיציה שלכם זה הדבר הכי פתטי אי פעם".

"עבאס אצל נתניהו זה לא עבאס אצל הממשלה שלך", השיב לו מגל. "עבאס הוא בעל המפתחות במדינה, הוא ידע למה הוא הלך עם בנט בסוף".

בן הוסיף: "הגוש שלך הוא שהחזיר את חברון, ויתר על הסיפוח, הצביע בעד ההתנתקות, שחרר אלפי מרצחים והתחנף בפני ארדואן, זה לא גוש ולא אמוני, גוש של שטופי מוח שהולכים אחר חשוד בשוחד מרמה והפרת אמונים, ומנהלת אותו אשתו".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.