הולך רגל בן 40 נהרג מפגיעת אופנוע ברחוב גינוסר בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות בראש ובגפיים, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. 

הפראמדיקים של מד"א אלדר מלכה ואופיר שיש סיפרו: "הולך רגל שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן טיפול תרופתי, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים, במהלך הפינוי מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה. רוכב האופנוע שהיה בהכרה ושכב בסמוך לאופנוע פונה לבית החולים כשמצבו יציב."

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית, תוך איסוף ממצאים מהזירה ואמצעי תיעוד. על פי החשד הולך הרגל נפגע במהלך חציית הכביש במעבר חציה.

שעות לאחר מכן, רוכב אופנוע בן 18 נהרג לאחר שהחליק בטיילת החוף הצפוני בעכו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, איתרו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו. 

פאראמדיק מד"א אברהם קיסוס וחובש מד"א מג'ד שיבל סיפרו: "ראינו אופנוע על הכביש ובסמוך שכב צעיר כבן 18 מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו."