בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (ראשון) בפתח תוכניתם ב-103FM על הפגנת הימין שהתקיימה בכיכר הבימה בתל אביב, בקריאה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לפרשת פגסוס ו-NSO, אליה לא הגיע ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. מגל זעם ואמר: "כל השנים הסברתם לנו שיש לביבי חיל של בוטים ואנחנו חיילים בצבא, אז איך פתאום יש ביקורת של הבייס נגדו? אתה באובססיה, לא הם באובססיה. לא ענית לי איך צבא הבוטים יצא נגד הבייס".  

בתגובה, כספית השיב לו כי "ריקלין יצא על נתניהו כמה פעמים בעבר, ולקח לו 24 שעות להתהפך. גם עכשיו, הקטע של היציאה על נתניהו יעבור". הוא הוסיף: "הוא תכנן להגיע להפגנה. לפי דעתי, למנות אותי למסביר של הבייס - זה קצת גדול עליי. תניחו לנו, אתם פשוט לא מניחים". 

כספית התייחס למתקפה שחווה מצד חברת הכנסת מאי גולן (הליכוד), במהלך דברים שנשאה בהפגנה: "לא הייתי מעלה את הרפש הזה ומשמיע אותו, כי יש תחתיות שלא בריא לאף אחד לרדת אליהן. אם היא הייתה מסירה חסינות, הייתי תובע אותה. היא מעלילה עלי עלילות. כדי להתמודד איתה לא צריך להפעיל את כל האייקיו, ידעתי אתגרים טיפה יותר גדולים מזה בחיי". מגל השיב: "מה שיפה, זה שהיו קריאות בוז, רק שהן היו מופנות אלייך, לא אל נתניהו".

הפגנת הימין נגד הממשלה בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני

בהמשך השיחה, השניים התייחסו גם למתקפה של חבר הכנסת דודי אמסלם על נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות. "האם יכול להיות שטעית כל הדרך? אתם קוראים לביבי גדול המסיתים, אך אתה לא נותן לי דוגמה אחת להסתה", אמר מגל, "הקול הוא קול אמסלם והידיים ידי נתניהו, אבל הוא הרים טלפון לחיות. אתם תפרגנו לביבי שמנסה להרגיע את הרוחות ותגידו שדיברתם שטויות? למה לא תגידו מילה טובה? הוא מנסה להרגיע". 

כספית השיב לו: "אם ביבי נתניהו רוצה להתנער הוא לא צריך להתקשר לאסתר חיות, אלא לדודי אמסלם. זה הכל נתניהו, זו השיטה, לשלוח את הבוטים. זה הכל הוא, בנו והרעיה. אני לא אומר שנתניהו מסית, אלא הוא גדול המסיתים שהיה כאן אי פעם". 

סייעה בהכנת האייטם: מיכל קדוש, רדיו 103fm