אירוע מטריד: טליה, אמא לילדה בת 10, שוחחה הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב וסיפרה על תקיפה שעברה באמצע שכונת פלורנטין בתל אביב. זאת, לאחר שהמקרה נחשף אתמול בוואלה!.

טליה העידה כי היא יצאה מהסופר עם חברה ולפתע שמה לב לגבר שמתקרב אליה בצעקות: "הוא תפס אותי ביד אחת בחוזקה וביד השנייה ניפץ עליי בקבוק. כל העורף שלי דימם והתעלפתי. אנשים סיפרו שהוא ניסה להרביץ למישהו אחר לפני שהוא תקף אותי. היה לי התקף חרדה מטורף. הייתי בהלם. פשוט לא הבנתי מה קורה, הרגשתי את כל הצוואר שלי רטוב וראיתי שיש דם. הוא תלש לי חלק מהשיער, מהקרקפת, היום קמתי וראיתי את זה. יש לי סחרחורות וחרדות".

"הלכנו ברחוב, יצאנו מה-AMPM עם שקיות בידיים, ופתאום ראינו גבר גבוה בא אחרינו. דחפתי את חברה שלי לכביש, כדי שלא תהיה בפריים שלו. הוא הצליח לתפוס אותי ביד בחוזקה וביד השנייה פשוט ניפץ עליי בקבוק. לא אמרתי לו כלום לפני זה. אנשים אמרו שעשר דקות לפני זה הוא השתולל בכביש. מישהו רשם שכמה דקות לפני שהוא תקף אותי, הוא ניסה לשבור עליו את הבקבוק. בפייסבוק אמרו שהוא דר רחוב", הוסיפה.

מי הוא?
"אנשים אומרים שהוא אלים. הוא גם ניסה לתפוס אותי מהסוודר שלי, לקח את הטלפון שלי והטיח אותו בחוזקה על הרצפה. אני התעלפתי ואנשים תפסו אותו. זה נמשך 15-10 שניות ואז הגיעו אנשים. הם ישר התערבו ומישהו ריתק אותו לרצפה עד שהמשטרה הגיעה". 

בסיום, נשאלה מה עבר עליה לאחר ההלם הראשוני, והשיבה: "היה לי קוצר נשימה והתקף חרדה מטורף. הייתי בהלם".