פיגוע בחדרה: לוחם ולוחמת מג"ב נרצחו הערב (ראשון) וחמישה נוספים נפצעו בפיגוע ברחוב הרברט סמואל בחדרה. שני המחבלים, חאלד ואיימן אגבריה תושבי העיר אום אל פאחם, חוסלו על ידי כוחות הביטחון. בתוך כך, ארגוני הטרור הפלסטיניים פרסמו ברשתות החברתיות הערביות כי הם משבחים את המחבלים.

דובר הג'יהאד האסלאמי בעזה, דאוד שיהאב, מסר לרשת אל-מיאדין הלבנונית המקורבת לחיזבאללה: "המבצע בחדרה הוא תגובה בשם העם הפלסטיני ל"פסגת הרשע" בו משתתפים שרי חוץ ערביים". שיאהב הוסיף: "החזרת הפעולות בעומק הכיבוש הציוני הן הכרחיות על מנת להרתיע תוקפנות וטרור".

ארגון חמאס שיבח גם הוא את מבצעי הפיגוע: "אנו משבחים את הגבורה ואומץ ליבם של מבצעי המבצע ההרואי הזה, כנקמה על דם השהידים ובתגובה לתוקפנות ואימת הכיבוש. אנו מאשרים כי עמנו בדרך להגנה על ארצנו ועל האתגרים הקדושים שלנו בכל דרך עד השחרור והחזרה".

ארגון החזית העממית מסר כי "הפעולה בחדרה הוא מענה לפסגת הנורמליזציה שבה משתתפים שרי החוץ הערבים באדמת הנגב הפלסטיני הכבוש. ההסלמה של פעולות הגבורה בשטחים הפלסטיניים הכבושים ב-1948 היא אישור לכך שהעם הפלסטיני שלנו הוא גוף אחד, ולצעירים יש רצון ונחישות גבוהה להתנגד לאויב ולהביסו".

כאמור, ברשתות החברתיות בשפה הערבית, פורסם כי המחבלים הם חאלד ואיימן אגבריה, תושבי העיר אום אל-פחם אשר חוסלו על ידי כוחות הביטחון. בציוץ של אחד מכלי התקשורת ברצועה, פורסמה תמונתו של איימן ואת הכיתוב: "חאלד ואיימן הם תושבי העיר אום אל-פחם בשטחים הפלסטיניים שנכבשו ב-1948".