גל הטרור: בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם ב-103FM באמירה מצד בן: "אני שמח שפועלים ושכינסו את הקבינט, ושהחליטו לא לבטל בינתיים את ההקלות של הרמאדן". מגל הוסיף: "אני רק מחכה לסינקים של בנט שהוא אומר 'למה עכשיו לעשות הקלות שיש פיגועים?' זה רק שמישהו עכשיו ינבור בארכיון ויוציא אותם. נא לשלוח לי בפרטי תודה".

"בשביל מה יש חברים? אם אתה תקוע בלי סינקים אני אפצה אותך בסינקים", טען בן, "איך אני אכתוב טור בלי לפיד יומי? אז אני בעניין איתמר בן גביר, הטרול הכי חמוד שלנו, הוא פירומן אבל חמוד. בקטע הזה של יעלה או לא יעלה אז זה הזכיר לי את המדיניות של נתניהו בנוגע להר הבית", וינון שאל: "מה אתה רוצה? את תגובתי?".

לאחר שבן השיב לו כי הוא לא חייב, החליט ינון להביע את דעתו: "אני לא אוהב את זה. יהודים צריכים להתפלל בבית המקדש על הר הבית. צריך להקים את בית המקדש. תן לי לבנות את הלבנה הראשונה בבית המקדש".

"חמוד, השתגעת? בן גביר חמוד בהקשר שאני מסתכל עליו ורואה ילד מגודל", אמר בן, וינון הגיב בציניות: "עוד לפני שהוא עלה להר הבית כבר היו פיגועים, מראש כבר היו 10 פיגועים. זה דבר מדהים מה שהוא עושה".

בהמשך השיחה, ביקש ינון לחזור להודעת הגינוי של אבו מאזן על הפיגועים בהם נרצחו 11 אזרחים: "'הרג אזרחים ישראלים ופלסטינים אל יביא אלא להתדרדרות המצב' - זה גינוי? למה ממשיכים להגיד שאבו מאזן גינה? הוא רק משלם לרוצח הפלסטיני כולל הערבים הישראלים שעשו את הפיגוע. כבר החודש אבו מאזן משלם למשפחות שלהם כסף. הוא לא גינה את הפיגוע, אל תאמינו לתקשורת הישראלית", תקף ינון.

בן הבהיר: "חברים, אני ממליץ בהמשך לדבריו שלא תשקלו להצביע לאבו מאזן בבחירות הקרובות. אבו מאזן הוא המנהיג של הפלסטינים, הוא לא ציוני ואפילו לא יהודי. אנחנו לא יכולים לבחור את האויבים, זה מה שהגרלנו. הוא לא גינה פיגוע יותר מעשר שנים, זו הודעת גינוי לא חריפה ולא ממוקדת. לי זה לא חשוב שהוא יגנה. שיתוף הפעולה יותר חשוב מהגינויים".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM