לאחר חקירת פעיל הליכוד רמי בן יהודה, נחקר הבוקר (חמישי) בתחנת הראל במשטרה גם אל"מ במילואים רמי מתן, זאת בחשד לתקיפה של בן יהודה, ועל רקע תלונות הדדיות של השניים.

"לא שליח של ביבי ולא צריך את התודה ממנו": רמי בן יהודה עונה למבקריו

מבקר הליכוד טוען: "רמי בן יהודה הוא שהותקף על הגשר"

מטעם המפגינים נגד נתניהו, שאליהם משתייך מתן, נמסר בתגובה: "בזמן שרמי מתן נחקר במשטרה, רמי בן יהודה האלים מסתובב חופשי. זהו אבסורד בלתי נתפס במסגרתו הופכים את הקורבן לעבריין. אנו דורשים מהמשטרה לאבטח את ההפגנות ברחבי הארץ מפני הכנופיות האלימות של תומכי הנאשם. התשובה שלנו לאלימות של ולהתנהלות המשטרה - המונים בגשרים ובצמתים והפגנת סולידריות גדולה בגשר חמד. לא ניתן להסתה ולאלימות לנצח."

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת דיווח וטענות לתקיפה הדדית, שהתרחשו עפ״י החשד במהלך מחאה שהתקיימה במחלף חמד בסופ״ש האחרון, נפתחה חקירה במשטרה. במסגרת החקירה נחקרו באזהרה שני הצדדים ובסיומה שוחררו בתנאי הרחקה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".

אתמול מבקר הליכוד עו"ד שי גלילי שיגר פנייה למנהל מטה הבחירות של המפלגה יוסי שלי, ובה ביקש לבטל את השעייתו של בן יהודה מהשתתפות בקמפיין הבחירות. עו"ד גלילי כותב בפנייתו כי בדק את תקינות החלטת הגורמים במטה הבחירות להשעיית בן יהודה ואף התרשם כי הפעיל הוא שהותקף, ולכן נאלץ להשתמש בכוחו כדי להגן על עצמו. "לאחר צפייה בסרטון שתיעד את האירוע המדובר, הגעתי למסקנה הפוכה עד כדי שלא הצלחתי להבין את דרך הפעלת שיקול הדעת שליוותה את ההחלטה להשעייתו", הוסיף וטען גלילי בהמשך המסמך.

כזכור, בשבוע שעבר בן יהודה תועד כשהוא מתעמת עם מפגינים במחלף חמד. על פי התיעוד, בן יהודה תקף את מתן באגרוף. לטענתם, הוא אף איים עליהם וקילל אותם במהלך העימות. מפלגת הליכוד מסרה בתגובה לתקרית: "לא מקבלים שום אלימות מצד אנשינו. הפעיל הושעה עד לבירור התקרית". לאחר התקיפה, מתן הגיש נגדו תלונה במשטרת ישראל על תקיפה ואיומים.