יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', עורר השבוע סערה כשנאם במליאת הכנסת בישיבה המיוחדת לזכר יצחק רבין ז"ל, ואמר כי "מי שכשל בשמירה על רה"מ הם לא אנשי הימין, אלא שירותי הביטחון שלא רק כשלו בשמירה, אלא גם השתמשו במניפולציות חסרות אחריות כדי לעודד את הרוצח לבצע את זממו". על כך, חבר מפלגתו, אלמוג כהן, מספר 3 בעוצמה יהודית, שוחח הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM. כמו כן, התייחס גם להמשך המשא ומתן הקואליציוני בין ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, לבין חבר הכנסת איתמר בן גביר.

בפתח השיחה, התייחס כהן לכך שחבר הכנסת נתניהו נמנע מלהצטלם עם חבר הכנסת איתמר בן גביר לאורך כל הקמפיין. לדבריו, "אני מוכרח לומר שאנחנו, אני אישית למשל, פחות הסתכלתי על האירוע הזה כמשהו מכונן. היינו עסוקים בתקופה זו להביא ניצחון, להגיע לשטח, וזה הצליח. אני לא מנסה אפילו לנתח למה וזה גם לא מעניין, מפני שכרגע אנחנו חלק גדול וחזק שהעם בחר בו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כמו כן, התייחס גם לקריקטורה של יו"ר עוצמה יהודית ויו"ר הציונות הדתית, ואמר כי "אני לא יודע אם מישהו מהם נקרא קיצוני. אני מתייחס לעוצמה יהודית, אנחנו לא קיצוניים, רחוקים משם. אנחנו סה"כ מדברים את הכאב של העם שלנו וגם מביאים פתרונות פרקטיים".

לאחר מכן, נשאל האם הוא מסכים עם דבריו של חבר הכנסת סמוטריץ' במליאה המיוחדת לזכרו של יצחק רבין ז"ל. כהן טען כי "לא. אני לא מסכים עם זה, ואני מוכרח לומר באותה נשימה, כאחד שהיה סוכן סמוי בעברו היו המון בעיות עם ההפעלה של שמפניה. המון המון בעיות". כהן הוסיף כי "במקום הזה שאתה סוכן סמוי, אם המפעילים שלך לא יודעים להציב לך גבולות גזרה מאוד ברורים אז הקווים לפעמים נחצים. לצערי זה מה שקרה שם".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm