בעקות מקרי הרצח האחרונים בעיר, עיריית טירה הודיעה היום (ראשון) בתום ישיבת חירום על שביתה כללית בעיר שתכלול את בתי הספר וכל מוסדות החינוך, החנויות ומוסדות הציבור. במקביל, הוחלט בישיבה לפנות למשפחות המסוכסכות על מנת לדרוש מהם לעצור את שפיכות הדמים ולהגיע לפתרונות.

עוד סוכם בישיבה על פנייה לראש הממשלה ולחברי הכנסת הערבים בדרישה לקיים דיון על האלימות בעיר ובחברה הערבית ועל מחאה נגד "אוזלת היד של המשטרה" מול מטה המשטרה ברמלה. 

כמו כן, העירייה הודיעה על מחאה נגד "אוזלת היד של המשטרה" מול מטה המשטרה ברמלה. בהודעה שפורסמה אמש בחשבון הפייסבוק של העייריה נכתב: "עיריית טירה דורשת מהמשטרה, שנוכחותה אינה מרתיעה עוד את מבצעי עבירות אלו, לקחת את האחריות ולהרתיע את העבריינים, לעצור אותם ולהביא אותם לדין".

כזכור, שני גברים נרצחו הלילה וצעיר נוסף נפצע באורח קשה, מירי שבוצע לעברם סמוך לקניון "Seven" בטירה. המשטרה עצרה ארבעה תושבי טירה בחשד למעורבות ברצח, ותפסה בחיפוש יזום כלי נשק שהועבר לבחינת מעבדות הזיהוי הפלילי. הרקע לאירוע פלילי ונבדק חשד האם הירי בוצע כתגובה לחיסול הכפול שאירע ביום חמישי סמוך לבית הקברות בעיר, במהלכו נורו למוות יאזן מסרי ואימאן סמרה, שני צעירים כבני 23 ו-26.