בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM, בדיון על התקפתו הקשה של חבר הכנסת דודי אמסלם על ראש הממשלה, בטענה לכפיות טובה מצידו. "הוא מגזים, הוא נפגע, הוא לקח את זה אישית - שיירגע. הציעו לו תפקידים בכירים, הוא לא קובע איזה תפקידים הוא מקבל. לקחת את זה למקום של גזענות, נו באמת, מה אוחנה, הוא מפולין"?, פתח מגל את דבריו. 

אמסלם במתקפה חסרת תקדים נגד נתניהו: "כפוי טובה, משפילים את כל האמסלמים והביטנים"

כספית השיב: "אני סתרתי את דודי ואמרתי שהציעו לו תפקידים בכירים, והוא אמר שיצא במקום הרביעי בפריימריז. שפריימריז אחד קודם סער יצא ראשון והוא לא נכנס בכלל לממשלה, ומי שנכנס היה אמסלם מהמקום ה18, ואז הוא לא צייץ". 

הם דנו גם ברפורמה שמקדם שר המשפטים במערכת המשפט, ובביקורת החריפה שהטיח אהרן ברק בנושא: "בכל העולם אין בית משפט כמו שברק גנב. אין בעולם אח ורע לדבר הזה, וברור שיש שופטים שמהללים את זה כי הם רוצים גם כזה כוח. הוא פשוט אדם שגנב את מערכת המשפט, את הדמוקרטיה הישראלית. הוא בטוח אדם חכם ומוכשר, אבל הוא מעז לומר שלא התייעצו איתו. מה תפקידך בכוח היום אדוני? בושה וחרפה לחברה הישראלית שזה המגדלור שלכם".

"יש לא מעט פרופסורים ומשפטנים שביקרו אותו. אין אדם בתחום המשפט שעשה לנו יותר כבוד ממנו", השיב כספית. 

ינון: "אני אתייג את המשטרה בטוויטר, שיחקרו אותו"

כספית: "אין דבר יותר חשוב להגנה הבילנאומית עלינו, לכולנו, למדינה עצמה. הבג"ץ של ברק הכשיר את ההתיישבות, את הסיכולים הממוקדים, ברגע שהעולם סומך את ידיו על בית המשפט העליון".