בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (ראשון) על שלל ההתרחשויות הפוליטיות החדשות בתוכניתם ברדיו 103FM. בפתח הדברים, אמר מגל: "סבר פלוצקר פוצץ לכם את הבלון שהרפורמה בפולין הקריסה את הכלכלה. היה מחקר של קרנית פלוג, עם עוד שני חוקרים מהמכון הישראלי לדמוקרטיה, מצאו שכל התבהלה על פולין חרטה ברטה. עוד בלון התפוצץ, שלום בלון אדום, שלום בלון פולין".

לוין דחה את הצעת הפשרה של הרצוג: "לא תהייה הקפאה של החקיקה אפילו בדקה"
"נזק חסר תקדים": כלכלנים ומנכ"לים לשעבר מתריעים ממהלכי הממשלה

כספית השיב: "אז היום אנחנו בעד ידיעות אחרונות. עם כל הכבוד לפלוצקר, קשקשן, כל העולם, אחרי שהשקרן נופף במשהו לא חתום ולא ברור, כל העולם מזהיר, אין כלכלן מהודו ועד כוש שלא מזהיר. הרי הדוגמאות מונחות לפנינו". בתגובה אמר מגל: "תראה לי אנליסט אחד בישראל שאומר את מה שאתה אומר. תן לי אנליסט אחד בשוק ההון שאומר את מה שאתה אומר. אתם כל כך לא רציניים. אין אנליסט אחד, אחד בן, אמרת כל הלכלכנים בעולם, אין אנליסט אחד במדינת ישראל שמדבר על התבהלות המגוחכות שאתם מדברים עליהן. פשוט לא ייאמן. זאת האמת, אתם פשוט מקשקשים שטויות".

בתגובה לדבריו, אמר כספית: "אני שואל את עצמי אם אתה מאמין לעצמך, אבל מצד שני נתניהו לא אמר מילה אחת כבר 20 שנה והוא מאמין לעצמו. מעל 300 כלכלנים הבכירים, אין אחד בעל שיעור קומה כלשהו, שותפים לדעה. אני מדבר עם מלא אנליסטים, כולם מזהירים אותי. כל הכלכלנים בארץ, בעולם, סוכנות הדירוג הכי גדולה כבר הזהירה. כל הנגידים שהוא מינה, תסתכל על הונגריה, טורקיה, ברגע שהוא התחיל להשתלט על מערכת המשפט". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm