המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט תעלה שלב מחר חמישי בשורה של הפגנות וחסימות כבישים ברחבי הארץ במסגרת "יום החרפת ההתנגדות לדיקטטורה". בהודעת המארגנים  שפורסמה היום (ראשון) נכתב כי "השיבושים נעשים על ידי עשרות אלפי ישראלים וישראליות שלא מוכנים לחיות בדיקטטורה". ההפגנה הראשונה תהיה של הורים וילדים בכל הארץ. היא תחל בשעה 8:00 בבוקר, וצפויה לכלול צעדות וחסימות כבישים.

בהמשך הבוקר, ייערכו גם הפגנות מול שגרירויות ארה״ב, בריטניה, צרפת וגרמניה. במקביל ייערכו הפגנת ציונים-דתיים-דמוקרטיים בעזריאלי, "מיצג מיוחד" של מחאת ההי-טק מול שרונה, צעדת ארגוני השטח של מחאת קפלן בכיכר הבימה, הפגנת אנשי עולם התרבות שתכלול "צעדת לפידים",  הפגנה מול מכון ויצמן, הפגנת החלוקים הלבנים בתל אביב והפגנה מרכזית בכיכר הבימה בשעה 19:00.

"מצור על הכנסת": עשרות מתארגנים ל"מעצר המוני" במידה והרפורמה תעלה לקריאה שנייה
"מבצע בנימין": פקודיו של יוני נתניהו יצטרפו לניסיון לשבש את טיסת רה"מ

במשך היום, יתקיימו שורת צעדות מחאה מתל אביב ועד חיפה, ובהם "הפגנת אחים לנשק" – שיירת התותחנים שתצא מזכרון עד משרד ראש הממשלה בירושלים. המארגנים מסרו שייצאו גם "שיירות חקלאים" בצפון ובדרום. עוד יתקיימו פעולות וצעדות סטודנטים ברחבי הארץ, וצעדות של קהילת הלהט"ב בחיפה ותל אביב.

בבאר שבע צפויה להתקיים צעדה באוניברסיטת בן גוריון, בהשתתפות רקטור האוניברסיטה והסגל האקדמי. בנוסף, יתקיימו גם צעדות מחאה של אנשי הייטק בחיפה. על פי מארגני המחאה, "יום החרפת ההתנגדות" יכלול מספר מיצגים "באוויר, בים וביבשה".

המארגנים מסרו: "במקום לעצור, ממשלת נתניהו החליטה להעביר להילוך חמישי, במטרה להפיל את הדמוקרטיה הישראלית לתוך תהום. משבר חוקתי וקרע בעם יהפכו למציאות שלא יהיה ניתן לאחות. למול הדהירה המסוכנת, מאות אלפי ישראלים יוצאים זה אחד עשר שבועות להילחם על ביתם. זהי ההזדמנות האחרונה לממשלת ישראל לעצור, לגנוז את החקיקה ולבצר את הדמוקרטיה לפני ההתנגשות".