תקרית חריגה למדי התרחשה אמש במהלך ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית, לאחר שבאחד הסרטונים תועדו זוג מפגינים על איילון ולידם שני פרשים. בשלב מסוים תועד אחד הפרשים כשהוא חובט במפגינה באלה. 

המפגינה, יעל ראובני, טענה הבוקר (ראשון) בכאן רשת ב' כי "לא פגעתי בסוס, אני עובדת כמדריכה טיפולית ברכיבה, זה הדבר האחרון שאעשה. במהלך הפינוי של כל המפגינים לכיוון קפלן, כנראה שלא הלכתי מספיק מהר. אחרי שהסוס דרך עליי, השוטר שמולי מנסה להגיד להמשיך ללכת, שוטר נוסף חסם אותנו ומתחיל להרביץ לנו. אמר לנו להמשיך להתקדם כשאמרנו להם שהוא חוסם לנו והוא התחיל להרביץ".

לדבריה, "אין מקום להשתלחות כזו, הייתי שעיר לעזאזל. בגלל שהלכתי לאט חטפתי כל כך הרבה מכות. פחדתי מלפני, עכשיו יש לי סיבה. אני מקווה להמשיך להפגין". 

מהמשטרה נמסר: "לאחר מתן הוראת פיזור למוחים על כביש 20, תוך התראה לפיה מדובר בהפגנה בלתי חוקית וייעשה שימוש בכוח, הניפו שני מוחים שלטי מחאה ומקל דגל לעבר ראשו של סוס משטרה, באופן המסכן את הסוס, את הפרש ואת המוחים עצמם. הפרש הרחיק את המפגינה תוך שימוש בכוח סביר מהסוס. אין זה מקרה ראשון הערב בו מוכים סוסים באמצעות מוטות עץ המשמשים לשלטים ודגלים". 

בהמשך, הורה המפכ"ל שבתאי ממפקד מחוז תל אביב עמי אשד לתחקר את האירוע. בעקבות המקרה המפכ"ל הנחה להקצות מיידית מצלמות קסדה למערך הפרשים כדי לתעד אירועים דומים בזמן אמת.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר: "התיעוד אמש מתל אביב בו נראית אלימות כנגד מפגינה, הוא מטריד. בכוונתי לפנות למפקד מחוז תל אביב עמי אשד ולדרוש הבהרות אודות האירוע. במקביל, אני מגנה בתוקף את קריאות ההסתה המזעזעות שנשמעו לעבר השוטרים כגון "נאצים", הגורמות לזילות השואה, יחד עם פגיעה חמורה בסוסי משטרה, ואני קורא לפרקליטות להעמיד לדין את המסיתים ופורעי החוק".