טרגדיה באשדוד: גלית דאבוש, רבנית מוכרת מאשדוד, בת 45, אם ל-11 ילדים וסבתא ל-2 נכדים, נהרגה היום (ראשון) מפגיעת רכב בחניון ברחוב שבט לוי בעיר. על פי החשד, הרכב שבבעלותה הידרדר לכיוונה ומחץ אותה למוות. הלוויתה תתקיים בשעה 18:00 בבית העלמין באשדוד.

פראמדיק במד"א שחר אדרי וחובש בכיר במד"א אוריאל אשר לסרי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה ולכודה בין הרכב לקיר. לאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

מכבאות והצלה מחוז דרום נמסר: "בהגעת הלוחמים למקום מיד החלו בפעולות חילוץ מהירות מאחר ומצבה היה אנוש. לאחר פעולת מהירות באמצעות כלים ייחודיים הלכודה חולצה ע"י לוחמי האש. הפצועה עברה לטיפול מד"א ולאחר בדיקות מקיפות היא לא שרדה את האירוע ונפטרה".

מעיריית אשדוד נמסר: "עובדים סוציאליים של המנהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד מלווים את המשפחה, נמצאים לצדה מרגע היוודע האסון וימשיכו ללוות אותה ולהעניק כל סיוע שיידרש. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

אמבולנס טיפול נמרץ מד''א (צילום: דוברות מד''א)
אמבולנס טיפול נמרץ מד''א (צילום: דוברות מד''א)

בתוך כך, הולך רגל כבן 60 נפצע באורח קשה מפגיעת רכב מסחרי ברחוב ז'בוטינסקי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח אסותא בעיר, כשהוא סובל מחבלת ראש.

חובש רפואת חירום במד"א יהונתן אליאס סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הולך הרגל שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות, הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".