בכל שנה, בחודשי הקיץ יוני עד אוגוסט, קיימת ירידה של לפחות 20% בביקוש לאימוץ כלבים וחתולים לעומת יתר חודשי השנה. כך עולה מנתוני אתר yad4.co.il, המאגר הארצי לאימוץ כלבים וחתולים. לאור הנתונים המדאיגים, חברת רויאל קנין (Royal Canin) ישראל, מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, משיקה בחודשי הקיץ, קמפיין ארצי ראשון מסוגו לעידוד אימוץ אחראי.
אסף בלנק, מנכ"ל רשת וניליה: "הרשת פועלת מאז יום היווסדה תוך מודעות חברתית ואקולוגית רחבה. הפעם חברנו לרויאל קנין ולעמותת יד 4 כדי לסייע לידידינו ההולכים על ארבע לעבור את הקיץ, החם במיוחד השנה, בשלום. עידוד אימוץ הכלבים הוא מטרה ראויה מאוד בעינינו ואנחנו שמחים להעמיד בסניפינו את עמדות האימוץ והשתייה".
במסגרת הקמפיין, מפיצה רויאל קנין כ־200 עמדות שתייה ברחבי הארץ ועליהן תמונות של כלבים הממתינים לאימוץ, בעזרת שותפים כרשת וניליה ועיריות שונות כגון עיריית פתח תקווה, אשקלון ורמלה, לצד חנויות ומרפאות. בכל עמדה מופיע QR CODE שניתן לסרוק ולהגיע לדף הנחיתה הייעודי במאגר האימוץ הארצי של יד4, שיציג את הכלב המוצע לאימוץ בעמדה וכלבים נוספים באזור.
עמדות אלו מספקות גם הפסקת שתייה מרעננת לכלבים וחתולים בקיץ החם בישראל וגם מאפשרות לעודד אימוץ ולהעלות את המודעות.
קמפיין זה הוא חלק מהתמיכה ומהתרומה שנותנת רויאל קנין לאורך השנה לעמותות האימוץ השונות ולאתר יד4, אתר המאגד תחת קורת גג אחת כ־100 עמותות ורשויות העוסקות בתחום בישראל, בארגון ימי אימוץ ובמתן ערכות שי למאמצים ממקלטים נבחרים הכוללים מזון וציוד בשווי של כ־150 שקל.
קריסטיאן טאשב, מנהל השוק הישראלי ברויאל קנין ישראל: "אנו מחויבים ליצור עולם טוב יותר עבור חיות מחמד, ואנו מאמינים ששיתוף הפעולה הזה יכול לעזור לעידוד אימוץ אחראי וצמצום אוכלוסיית הכלבים חסרי הבית. אנו מאמינים שחיות מחמד הופכות את חיינו לטובים יותר ותורמות לבריאות הפיזית והנפשית של בני האדם".