התארכות המלחמה הובילה בין היתר לגיוס מחדש של המגזר העסקי למען המאמץ המלחמתי בפן האזרחי. יצרנית הטחינה, החלווה ודברי המאפה אחוה יוצאת בקמפיין בהיקף של חצי מיליון שקל לקידום מוצריה, בדגש על רכישת מוצרי מזון כחול־לבן. החברה מעלה פרסום חוצות, בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיים, בשילוט בתחבורה ציבורית ופרסום ברשתות החברתיות תחת הסלוגן "בשבילי, מוצר ישראלי".
יו"ר החברה יעקב מלאך: "בני משרת בשירות משמעותי. אספקת מוצרים כחול־לבן לצבא דווקא בתקופה זו, זה מבחינתי קודש". רשת ויקטורי, בבעלותו של אייל רביד, יוצאת ביוזמה "מנצחים ביחד", לקידום עסקים המנוהלים על ידי משרתי מילואים. ביוזמה משתתפים עשרות סניפים: בירושלים, אשקלון, באר שבע, תל אביב, אשדוד ועוד. בתי העסק כוללים מסעדות, בתי קפה, סושיות, ברים, סטודיו לאימוני כושר ועוד. כך למשל עשרת סניפי ויקטורי בתל אביב יקדמו את אזולאי בר, בבעלות האחים אזולאי, המגויסים מתחילת המלחמה בצפון ובדרום.
שני הסניפים באשדוד יקדמו את סוויטס, קונדיטוריית בוטיק שהבעלים שלה במילואים. סניף יבנה יקדם את הסושיה סושימוטו, סושיה יבנאית, שגם שם הבעלים במילואים. רביד: "כרשת פטריוטית זו זכות עבורנו לסייע לאותם מילואימניקים שמגויסים שבועות ארוכים".