היזמית הישראלית שמחלקת דירה במתנה הפכה לשיח הכי מדובר ברשת החברתית בשעות האחרונות האם מדובר בפרסום אמיתי או בשיווק גאוני.
קבוצת בל השיקה במוצאי שבת את קמפיין "דירה במתנה", במסגרתו תוגרל דירה בפרויקט "בל וילאג'" בקפריסין. עד כה, עשרות משפיעני רשת מהמגזר החרדי והחילוני שיתפו את ההגרלה ויצרו שיח ורעש ברשתות החברתיות במה מדובר.
"קבוצת בל" העוסקת ביזמות והשקעות נדל"ן, העלתה במוצאי שבת קמפיין תקשורתי נרחב בשווי שני מיליון שקל בשם "דירה במתנה!", שבמסגרתו לראשונה בישראל תוגרל בין המשתתפים דירה בפרויקט "בל וילאג'", בלרנקה, קפריסין.
אז על מה הרעש?
מדובר במתחם הכולל כ-300 יחידות דיור קיימת גם בריכת שחיה, חדר כשר, מועדון דיירים, ספא, מסעדה ועוד. הדירה צפויה להכפיל את שוויה בשנים הקרובות על פי הערכות הקבוצה ולייצר הכנסה חודשים של אלפי שקלים לזוכה בה.
"מטרת הקמפיין" אומרת שני בל, יזמית נדל"ן והבעלים של הקבוצה "היא לעורר מודעות עצימה בקרב מעמד הביניים בישראל לאפשרות להגדיל משמעותית את ההון המשפחתי באמצעות השקעות נדל"ן חכמות".
"השלכות המלחמה על המשק, והמיתון המתקרב מחדדים את הצורך של מעמד הביניים לדאוג לעצמו ולייצר פתרונות כלכליים לחיים היקרים בישראל" מוסיפה בל.
"הימים בהם המשכורת הספיקה נגמרו מזמן, וכדי לחיות טוב, לגדל ילדים מתוך שפע ולהזדקן בכבוד, צריך לדאוג מראש למטריה פיננסית רחבה. החדשות הטובות הן שהמשימה הזאת לגמרי אפשרית. אנחנו רואים לכך פתיחות יוצאת דופן בקרב קהלים צעירים יותר ויותר".