יפעת זיילר, בת דודתה של שירי ביבס החטופה בעזה יחד עם בעלה ירדן וילדיהם אריאל וכפיר, פרסמה היום (שני) פוסט ברשתות החברתיות בו שיתפה בכאב בתחושותיה כלפי היחס אל משפחות החטופים, וכן חשפה תיעווד של תמונה של כפיר ביבס שהושחתה. זיילר לא ציינה היכן התרחשה ההשחתה.

המלצר האיטלקי סיפר על "חברו הישראלי" ירדן ביבס - ולא ידע שנחטף עם משפחתו

"שני צילומים, שני מקומות שונים בעולם. שתי נקודות זמן שונות. צד אחד אהבה ענקית מצד שני שנאה תהומית. אלף רגשות שצפים וגועשים בי שאני מביטה בכל אחת מהתמונות האלו. המשותף לשתי התמונות הוא ילד אחד מתוק, כן ילד הוא כבר לא תינוק, כמעט בן שנה וחצי,שכבר גדל וכנראה לא נראה כמו שצולם בתמונה הזו עם הכדור הצבעוני. אנחנו לא יודעים איך הוא נראה היום...אתם מבינים כמה המחשבה הזו קשה עבורנו?", כתבה זיילר בפתח דבריה.

"גיא שלי שנולד רק חודשיים אחרי כפיר והוא כבר הולך ומדבר. הזמן עובר אבל הכל עומד,דומם בשקט נוראי. הלוואי והייתי יכולה לומר שהשנאה וההשחתה מגיעה רק מהעולם אבל זה לא כך. האלימות כלפי המשפחות עלתה מדרגה. בשבת אבא שהוא גם סבא שכול, גדי קדם, ספג אלימות נוראית. אתמול שרה בממשלה צעקה על אמא שבנה שבוי כבר שמונה חודשים שההפגנות "שלה" מחריבות את המדינה. אני מרגישה את הקישקוש של הצבע השחור פיזית על פני. פחד אמיתי לומר את האמת שלי להלחם עבור המשפחה שלי. אחסוך מכם צילומי מסך של הודעות שנאה", הוסיפה.

תיעוד קשה מחטיפתו של ירדן ביבס (צילום :רשתות ערביות)

"הביטוי של זה מגיע בחשיפה שיורדת לעמודי החטופים, במאסטרשף שמשודרת בזמן שאנחנו נופלים לריצפה בגלל מכת מכתזית או שינאת אדם טהורה. יש מי שבוחר להשחית ויש מי שבוחר לעזור ממש כמו צמד התמונות האלה ממקומות שונים בעולם, שצולמו בנקודות זמן שונות ומסמלות את הטוב ואת הרע. אבל המשותף לשתיהן הוא ילד אחד שכבר שמונה חודשים בשבי החמאס עם אחיו הגדול אימו ואביו. תבחרו לעזור. תבחרו לעזור", סיימה זיילר את דבריה.