לרגל יום ירושלים, בו נחגג 57 שנים לשחרורה, התראיין היום (רביעי) ראש העיר משה ליאון לתכנית "שבע תשע" בהנחיית אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM, על רקע קיום מצעד הדגלים הידוע: "יום כמו יום ירושלים, שהוא היסטורי לעם ישראל, למדינת ישראל, חייבים לציין. יום ירושלים זו חובה לאומית לציין אותו, ואני בהחלט חושב שאסור לוותר על יום כזה".

אנטישמיות בקמפוסים ותמיכה בטראמפ: הקהילה היהודית בארה"ב משנה כיוון
"המלחמה לא התחילה בעזה": זוכת פרס נובל לספרות במאמר מפתיע

על מצעד הדגלים, שהולך להתקיים בלוויתם של 3,000 אנשי ביטחון ציין: "בגלל שמדובר בנערים ונערות, מטבע הדברים אנחנו רוצים אבטחה מתאימה. זה לא היקף חסר תקדים של אבטחה, זה במסגרת השוטף. בהחלט, צעדה מכובדת, ראויה ליום ירושלים. מי שרוצה שיגיע, בשמחה רבה. אנחנו עושים את הכול ברמה יותר נמוכה של שמחה, שמחה אפשר לומר שאין, זו תקופה קשה. עברנו גם את יום העצמאות, גם את יום ירושלים אנחנו עוברים עכשיו, בהרבה פחות מצב רוח, אבל אין מה לעשות - חייבים להמשיך".

"ירושלים זו עיר מדהימה, מורכבת, מיליון תושבים ששליש מתוכם חרדים, שליש ציונים דתיים וחילוניים, ושליש מתוכם ערבים. עיר צעירה, ועתידה מובטח יותר מאי פעם", הוסיף ליאון על עירו. "אנחנו במהפכה של בניית עשרות יחידות דיור, לא בתכנון, בפועל, זה מה שקורה בשטח. גם לגבי תעסוקה, וגם הרכבת הקלה. אין לי ספק שעתידה הקרוב של ירושלים בכל מה שקשור להגירה שלילית הולך להתהפך לטובה. צופה שעוד שלוש שנים נראה הגירה חיובית לעיר, מכל הזרמים של הציבור".