מפגינים שניסו לפוצץ את אירוע ועידת "הגליל בידיים שלנו" במעמד נשיא המדינה הרצוג, הובכו לאחר שהקהל דווקא עמד על רגליו והריע במחיאות כפיים לשר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף. ראשי הרשויות אף הביעו תמיכה בפועלו של השר ואמרו: "אתה השר היחיד שעוזר לגליל".

בנאומו, השר וסרלאוף אמר: "הגליל צמא לפתרונות ואנחנו חייבים להחזיר את האמון והביטחון לתושבים. ביומיים האחרונים הייתי במג'דל שמס והלב נשבר עם המשפחות היקרות. דווקא עכשיו אני קורא לכל חברי הכנסת שעתיד הצפון חשוב להם, להגיע, להתחבר וליטול חלק באירוע בעכו".

השר מעוצמה יהודית מגיב: "לא יכול לגבות התפרצות לא חוקית"
טלי גוטליב מבקשת סליחה: "דברים משפילים ונוראים של השר וסרלאוף"

עוד אמר השר: "כולם חייבים לצאת מהמשרדים ולפגוש את תושבי הצפון בשטח, לפתח תוכנית אמתיות שיעבדו, תוכנית שיגיעו מהקהילה שחיה בגליל, מאנשי המקצוע שפועלים בגליל, משילוב זרועות בין כל הגופים".

שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף (צילום: לע''מ)
שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף (צילום: לע''מ)

במהלך האירוע, נקטע נאומו של שר וסרלאוף שוב ושוב בקריאות ביניים מהקהל. חלק מהנוכחים אף הטיחו בו: "אפס! אפס!" ו-"הרסתם". עוד נשמעו מהקהל טענות נגד הממשלה. אחרים צעקו שיוציאו את הקוראים, ושדווקא וסרלאוף הוא השר שעוזר. בהמשך, סדרנים הוציאו את המוחים בכוח. ראש העיר עכו עמיחי בן שלוש עלה לבמה אחרי וסרלאוף ואמר עליו: "מגיע לו כפיים".