אליהו נזלובין, רק בן 22, הוא לוחם במילואים שמנהל בימים אלה את הפקת הועידה הראשונה בחייו, בעודו משרת במילואים בגבול הצפון. את הועידה 'בואי הרוח' הגה ויזם לזכרם של חברו הטוב מספסל הלימודים יקיר טייטלבוים, והמחנך הנערץ בתיכון אמית איתן מעלה אדומים, הרב אילון ויס, שניהם נפלו בלחימה בעזה בעת ששירתו במילואים. 

"בין יקיר והרב אילון חיבר קו ברור של ערכים, אידאולוגיה, הכוח לומר את מה שהם חושבים ולכבד את דעתו של כל אדם. כשחשבתי על דרך להנציח את שניהם, היה לי ברור שזה חייב להיעשות באמצעות שיח מחזק שיתרום לעידוד הרוח הישראלית ויעניק תקווה", מספר נזלובין. 

מכאן, הדרך להפקת הועידה 'בואי הרוח' היתה ברורה לחלוטין. הועידה, שתיערך ביום חמישי, 19 בספט' בהיכל התרבות מעלה אדומים, תכלול בתוכה פאנלים, הרצאות ונאומים מעוררי השראה שמטרתם לחזק את הרוח הישראלית בימים מאתגרים אלה ולהעניק לציבור הרחב כוח להמשך הדרך. הועידה תיערך במעמד נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, ובהשתתפות תא"ל עופר וינטר, העיתונאית סיון רהב מאיר והעיתונאי אראל סגל, זוכה פרס ישראל על גבורתו בהצלת תושבי בארי בשבעה באוקטובר, מנחם קלמנזון, האם השכולה איריס חיים, ששכלה את בנה יותם לאחר שנחטף לעזה ונורה בשוגג על ידי כוחותינו והזמר עמיר בניון. 


במהלך הועידה, ייערך פאנל מיוחד, בהשתתפות בני משפחותיהם של הרב אילון ויס ויקיר טייטלבוים. את הפאנל ינחו דניאל בארי, מנהל 'אמית איתן' בו למדו ולימדו הנופלים, והרב שלומי דהן, מנהל החטיבה בביה"ס. 

בסיום הועידה, ייערכו מעגלי שיח מיוחדים, במיטרה לאפשר שיח בגובה העיניים, מכיל ומכבד. "הועידה נוצרה במטרה להראות שאפשר אחרת. אפשר לדבר, להקשיב, לתת מקום של כבוד  לדעתו של כל אדם, וצריך- היום, יותר מתמיד- לשאוב השראה וכוח מהישראלים עצמם שבעשייתם ותרומתם הציבורית מביאים לשינוי ולתקווה. הועידה הזו תהיה הראשונה בדרך הארוכה שלנו להמשיך את דרכם של הרב ויס ושל יקיר טייטלבוים ואני משוכנע שנצליח להגדיל אותה עוד ועוד גם לשנים הבאות", אומר נזלובין. 

הועידה תיערך בחסות רשת אמית ועיריית מעלה אדומים, וישתתפו בה גם ראש העיר מעלה אדומים, גיא יפרח ומנכ"ל רשת אמית, ד"ר אמנון אלדר. 

ראש עיריית מעלה אדומים, גיא יפרח: "מעלה אדומים שכלה את מיטב בניה בלחימה הקשה בעזה, ואנחנו מבינים ויודעים היטב מה איבדנו. אני מאמין שהדרך הנכונה להנצחת דרכם וערכיותם של הנופלים היא באמצעות הועידה המיוחדת, שתעניק תקווה וכוח לרוח הישראלית, ומתוך השבר- תעזור לכולנו לגדול ולצמוח".

מנכ"ל רשת אמית, ד"ר אמנון אלדר: "רשת אמית איבדה 53 מבוגריה במלחמה הקשה ועימם מחנך שהפך לסמל. מכוחם ולמענם אנו מחויבים לשנות את השיח המפלג בחברה הישראלית וזו מטרת הועידה. כדי שנוכל לעמוד מול האויב המייחל לריב אחים, אסור לנו לעמוד מנגד, זו אמירה חינוכית ומחויבות לאומית".