המילואימניקים שעלו לבדם לישראל, בוגרי תוכנית "כנפיים" של משרד העלייה והקליטה, הסוכנות היהודית וקרן מיראז ישראל ובתמיכת עמותת קרן דוביק יצאו יחד עם בנות זוגם לאחר כמה חודשי מילואים במלחמת "חרבות ברזל", למסע ריפוי ביער הסודי בקפריסין. 

לאחר ששירתו מעל 100 ימים במילואים במלחמת חרבות ברזל, יצאו בסוף השבוע האחרון מילואימניקים עולים ובנות זוגם לסופ"ש מיוחד ביער הסודי בקפריסין לתוכנית עיבוד חוויות המלחמה ע"י צוות מקצועי של עמותת קרן דוביק ובשיתוף נציגים של משרד העלייה והקליטה והסוכנות היהודית . בשירותם הסדיר היו חיילים בודדים וכך גם בשירות המילואים במלחמת חרבות ברזל, אבל לרגע לא הרגישו לבד. תוכנית "כנפיים" של הסוכנות היהודית, קרן מיראז' ישראל ומשרד העלייה והקליטה ליוו אותם במשך כל שירותם הצבאי, לאחריו ובמהלך המילואים. וגם בסופ"ש האחרון בו הוטסו יחד עם בנות זוגם ליער הסודי שבקפריסין לטובת הפוגה ועיבוד של תקופת המילואים והמלחמה, שיקום וחיבור עם הזוגות האחרים שחוו קשיים ואתגרים זוגיים בתקופת המלחמה.
בסופ"ש הזוגות עברו סדנאות מקצועיות הכוללות תכנים מגוונים במסגרת הקבוצתית והזוגית, ביניהם: מעלי שיח משותפים לעיבוד וחיבור, סדנאות מיינדפולנס, סיורים, מוזיקה, שייט ללגונה הכחולה, קבלת שבת, קידוש משותף,  והרבה אוכל טוב. 

הסופ"ש, שהיה משמעותי עבור המשתתפים, היווה גם זמן איכות להם ולבנות הזוג, וחיבר בין חברי הקבוצה שהיוו עבורם מקום פורקן ותמיכה.

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר: ״הלוחמים הגיבורים שהגיעו לבדם לארץ כדי להתגייס לצה״ל ולהגן על מדינת ישראל הם מופת לאומץ ולמחויבות שאין כמותה. תודה מעומק הלב לעובדי משרד העלייה והקליטה, הסוכנות היהודית וקרן מיראז’ על תמיכתם והתגייסותם למען הלוחמים היקרים שלנו במסע הריפוי שלהם. בתור מי שעסק בתחום, אני יודע כמה חשוב התהליך הזה להסתגלותם המחודשת לחיים האזרחיים ושגרת יומם.”

יו״ר הסוכנות היהודית אלוף במיל. דורון אלמוג: ״החיילים העולים שלנו שבוחרים לעלות ארצה מתוך שליחות משמעותית כל כך, מייצגים את החיבור העמוק לעם היהודי והאהבה ללא תנאי למדינה שלנו. מאז השבת השחורה של שמחת תורה אנו רואים התגייסות מרגשת של חיילים עולים רבים, בסדיר ובמילואים, שנלחמים עבור מדינת ישראל. נמשיך לפעול למענם בסוכנות היהודית, יחד עם השותפים שלנו במשרד העלייה והקליטה וקרן מיראז׳ באהבה וגאווה גדולה.״

ניקול הוד סטרו, מנכ״לית קרן מיראז׳ ישראל: צעירים אלו שעלו לארץ לבדם כדי להגן על הארץ נושאים עמם את חווית העלייה לאורך שלבי החיים השונים. תכנית כנפיים מלווה אותם לאורך מהגיוס ועד השחרור ואף מלווה אותם יד ביד בעת שירות המילואים, מענה שהוקם עבורם במיוחד בעת הלחימה. אני שמחה וגאה על ההזדמנות להמשיך וללוות אותם בצמתים חשובות בחיים ולהעניק להם חוויות משנות חיים, כחלק מזה גם המסע ליער הסודי שהיווה חוויה משמעותית עבור הקבוצה כולה, בני הזוג והחיילים עצמם.