הספר "נשק יום הדין", נכתב על ידי לינדה מזרחי ודיאן אל בהשראת אירועי השבעה באוקטובר. על פניו נשמע כמו ספר תיעודי שאינו אמור לעורר סערה, אולם עלילת הספר עוסקת בסיפור התאהבותם של לוחם גולני ותצפיתנית. הביקורות המוצדקות על הוצאתו לאור בזמן שחמש תצפיתניות עדיין מוחזקות באכזריות בשבי - לא איחרו להגיע.

בשבת השחורה, נחטפו מבסיס נחל עוז שבע תצפיתניות, חמש מתוכן עדיין נמצאות בשבי חמאס. היום (רביעי), פורסם ברשתות על הוצאתו לאור של הספר נשק יום הדין, בהודעה נכתב תקציר הספר: "הוא מפקד והיא טירונית, הוא גראמפי והיא סאנשיין, הוא לוחם גולני והיא תצפיתנית. הם מתאהבים ואז הגיע השבעה באוקטובר".

על אותו הפוסט התחיל שרשור של תגובות ביקורתיות וביניהן: "האחיות שלנו מופקרות בשבי חמאס קרוב לשנה, אז תסלחו לי אבל למה לעזאזל נראה למישהו הגיוני להוציא ספר ארור כזה?!". גולשת נוספת כתבה: "חטיבת גולני חטפה את אחת המכות הכי קשות, חיילים עדיין נלחמים ונהרגים. מה דחוף להוציא את הספר הזה?".

גולשת אחרת ניסתה לעצור את השצף וכתבה: "תעצרו, כתשתן את הרשת מבלי להיות בקיאות בספר". אך הוסיפה: "נכון, הטיימינג של ההוצאה לאור אולי לא במקום אבל וואו, יש בנות שהגזימו במילים הקשות כלפי הסופרות". 

בסופו של דבר, עקבותיו של הספר נעלמו מהרשת, מלבד פוסט יחיד בפייסבוק שהעלתה גולשת תחת הכיתוב: "הסופרות הודיעו שהספר נגנז ואני שמחה שהבינו את התגובות הרבות של כולנו". לצד כריכתו של הספר. 

כריכת הספר (צילום: צילום מסך)
כריכת הספר (צילום: צילום מסך)