העיתונאי חיים לוינסון תקף היום (שישי) בחשבון ה-X שלו את כתב חדשות 12, ציון נאנוס, זאת לאחר שהאחרון פרסם פוסט נגד רון דרמר, השר לעניינים אסטרטגיים של ישראל. 

"מי שמנהל את המגעים להפסקת אש הוא רון דרמר, אדם שלא נבחר מעולם, חי רוב חייו מחוץ לישראל ומעולם לא נתן ראיון לכלי תקשורת ישראלי", כתב נאנוס. "לא פלא שהוא מנותק מההוויה בישראל ונתן הסכמה די הזויה להפסקת אש ארוכה שבה ידונו על התנאים להפסקת האש. האשמה רק במי שמינה אותו לתפקיד הכל כך רגיש הזה".

תנו לצה"ל לנצח: רוב הציבור מתנגד להפסקת אש בלבנון | סקר "מעריב"
לאחר שהאשימם במחדל: כותב המאמר החרדי מתנצל על הטענות כלפי אנשי הקיבוצים

הפוסט, כאמור, הצליח להרגיז את לוינסון שתקף בפוסט משלו את נאנוס: "מי שמצייץ את הציוצים האלה חי כל החיים שלו בישראל. לא פלא שהוא חושב שהוא יודע הכל, מנותק מהוויה הגלובלית, חושב שהשמש זורחת בירושלים, שכל העולם סובב סביבו, עם אפס הבנה במדיניות גלובלית. קרתן מנותק".

הדברים נאמרו על רקע פגישת מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן בניו יורק עם השר דרמר. בלינקן הדגיש בפניו כי הסלמה נוספת בלחימה רק תקשה על החזרת תושבי הצפון לבתיהם ודן עמו "בחשיבות של השגת הסכם הפסקת אש של 21 ימים בגבול שבין ישראל ללבנון, שהוצע על ידי ארה"ב, אוסטרליה, קנדה, האיחוד האירופי, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, סעודיה, איחוד האמירויות, בריטניה וקטאר וכן בחשיבות של הסדר דיפלומטי שיאפשר לאזרחים משני צדי הגבול לחזור לבתיהם".