חבריה של נדיה סוקולנסקו ז"ל, בת ה-40, שנרצחה בפיגוע ביפו פתחו בקמפיין לגיוס תרומות במטרה לסייע למשפחתה – בתה מיה ובן זוגה ואדים. עד כה נאספו למעלה מ-850 אלף שקלים, סכום שיימסר ישירות לבן זוגה ולבתה של נדיה כדי לתמוך בשיקומם והבטחת עתידם, כפי שנדיה תמיד חלמה.

מירב כהן מור, חברתה של נדיה, פרסמה פוסט מרגש בפייסבוק, בו חלקה את סיפור חייה של נדיה: "כנראה שרובכן לא הכרתן את נדיה. היא הייתה אישה צנועה וחרוצה, חייכנית ושקטה. כזו שרואה את הטוב בכל דבר, למרות שעברה לא מעט קשיים לאורך השנים." כהן מור תיארה את נדיה כאמא מסורה, שתמיד הייתה מוכנה לעשות הכל למען בתה, מיה. "כשמיה שלה התקבלה לבית הספר הדמוקרטי, הם עברו לגור ביפו, שיהיה לה קרוב. כשמיה רצתה חוג קרמיקה, נדיה נסעה איתה שעה לכל כיוון באוטובוסים כדי שתקבל את החוג הכי טוב." 

חברותיה של נדיה סיפרו על אישיותה יוצאת הדופן: "מדהימה", "נדירה", ו-"הלוואי שהיו עוד כמוה בעולם". נדיה, כך נראה, הייתה אישה שתמיד הביטה על חצי הכוס המלאה, גם בתקופות הקשות. כהן מור הוסיפה שהתקופה האחרונה הייתה טובה עבור נדיה – היא שמחה במעבר ליפו, בפרטיות שקיבלה מיה בחדר החדש שלה, ובשכנים שהיו אנשים טובים. נדיה החלה עבודה חדשה, למדה מקצוע חדש, והייתה מוקפת באנשים שגרמו לה להרגיש תחושת שייכות, דבר שהיה חסר לה במשך שנים. 

כהן מור הוסיפה שהתקופה האחרונה הייתה טובה עבור נדיה – היא שמחה במעבר ליפו, בפרטיות שקיבלה מיה בחדר החדש שלה, ובשכנים שהיו אנשים טובים. נדיה החלה עבודה חדשה, למדה מקצוע חדש, והייתה מוקפת באנשים שגרמו לה להרגיש תחושת שייכות, דבר שהיה חסר לה במשך שנים.

ביום שלישי בבוקר, שעות ספורות לפני מותה, נדיה השתתפה בהרמת כוסית לשנה החדשה במשרדה, קיבלה מחמאות וצחקה עם עמיתיה לעבודה. בדרכה הביתה, היא נרצחה בפיגוע. כהן מור סיימה את הפוסט במילים מרגשות: "נדיה – סליחה. תודה שהיית איתנו. מבטיחה שנדאג לואדים ולמיה".

הלוויתה תתקיים מחר (6.10) ב-11:00 בחלקה האזרחית בבית העלמין מורשה ברמת השרון. הקמפיין לגיוס תרומות נמשך, במטרה לאפשר לואדים ולמיה את ההזדמנות להמשיך את חייהם בדרך שבה נדיה תמיד חלמה עבורם - https://giveback.co.il/project/80874