באירוע מטריד שהתרחש לפני יותר משבועיים בתחנת דלק דור אלון בעוטף הסמוכה לקיבוץ כפר עזה אותו פרסמנו, עובדי התחנה הותקפו על ידי מילואימניק חייל צה"ל. בינתיים התברר כי מדובר בסגן ראש עיריית באר שבע שמעון טובול ואנו מפרסמים כעת כי טובול זומן לחקירה במשטרה.

עובד התחנה, בדואי בן 19 בשם מהאר אסרעייה, תושב הפזורה הבדואית הסמוכה לערד טען כי הותקף ואף כי החייל דרך כנגדו את נשקו. עובד נוסף בתחנה איברהים אבו עסא, חיזק את גרסתו וטען שהותקף גם הוא על ידי אותו חייל. האירוע שהתרחש לדברי אסרעייה בשל כך שהשאיר את מכוניתו מונעת וממנה עלתה בווליום גבוה מוזיקה ערבית, מתועד במצלמות האבטחה של התחנה.

טובול אישר לנו בתחילת השבוע באמצעות עורך דינו משה סוחמי כי הוא האיש שתועד במצלמות האבטחה של התחנה, אך גרסתו לאירוע שונה.

בינתיים, מתברר כי טובול זומן לחקירה במשטרת באר שבע, אך טרם נחקר, לדברי עורך דינו הוא כרגע הוא עדין בשירות מילואים פעיל. עוד הוסיף עורך הדין סוחמי ואמר: "מר טובול לא עשה דבר שמצדיק חקירה פלילית להיפך פעל במסגרת תפקידו כאיש מילואים. אגב, אחרי למעלה ממאתיים ימי מילואים בעזה (שבה הוא נמצא גם כעת), ראוי שיקבל הזדמנות ראויה לסתור את האשמות המופרכות נגדו".