אוהד שנכח הערב (ראשון) במשחק בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב בארנה בירושלים גורש מהיציע על ידי שוטרים שנכחו במקום בשל כך שלבש חולצה ועליה הכיתוב: "פאק בן גביר".

במשטרה תלו את הוצאתו של האוהד בהסבר שהוא "עושה פרובוקציה". עם זאת, אוהדי קבוצתו טענו כי לא נעשתה שום פרובוקציה או מעשה התגרות מצידו ומעשה המשטרה מהווה "השתקה פוליטית" לאור כך שאותו אוהד בחר ללבוש חולצה בעלת מסר נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר

לבסוף הוחזר האוהד שהוצא מהאולם לתוך היציע, וזאת בזכותו של אחד מחברי הועד המנהל של עמותת הפועל אוסישקין תל אביב. גיא הראל, לשעבר מנכ"ל הפועל ירושלים, צייץ בחשבון הטוויטר שלו לנוכח המקרה: "אני מסייג כי לא ראינו את כל האירוע. אבל אם הסיפור זה החולצה, אז יש פה סיפור מופרע לגמרי. הקו האדום נחצה מזמן, והלכו הבלמים. מה זה החרא הזה?".

מתנועת התאוררות נמסר בתגובה להרחקת אוהד הפועל מהיציע: "אוהד מורחק משום שלבש חולצה המתנגדת לבן גביר היא עדות נוספת לפוליטיזציה שעוברת על המשטרה. האכיפה איננה בניסיון לשמור על החוק אלא באה רק מתוך כוונה להשתיק התנגדות פוליטית וביקורת כלפי השלטון. אין דמוקרטיה עם משטרה פוליטית".

מטה המאבק "חופשי בארצנו" מסר כי "מדובר באירוע מקומם, בו שוטרים הפכו לזרוע הארוכה של צנזורה פוליטית. עיכוב אוהד בשל חולצה עם מסר נגד השר בן גביר היא פגיעה ברוטלית בחופש הביטוי וכרסום מסוכן ביסודות הדמוקרטיה. התנהלות זו של המשטרה חושפת את הרוח הרעה המנשבת מהמשרד לביטחון לאומי ומהווה עוד הוכחה לפגיעה השיטתית בזכויות האזרח תחת הממשלה הכושלת הזו".

"על המפכ"ל לחקור את האירוע המביש הזה ולהבהיר לכל שוטר ושוטרת שתפקידם לשמור על הסדר הציבורי, לא לשמש כמשטרת מחשבות של השלטון. האירוע המזעזע הזה מוכיח שוב עד כמה דחוף להחליף את השלטון ההרסני הזה ולשקם את מערכות אכיפת החוק על מנת שיגנו על זכויות האזרח במקום לפגוע בהן".