אדיר קדוש (30) הוא השוטר שנרצח בפיגוע הירי שחל היום (שלישי) בכביש 4 סמוך למחלף יבנה. ב-11.11.24 היה אדיר קדוש אמור להינשא לבן זוגו, איתו התגורר בשלוש השנים האחרונות בראשל"צ.

מיד לאחר החתונה היה אמור להתחיל רס"מ קדוש קורס קצינים. הוא שירת במשטרה מאז שחרורו מצה"ל, והתגייס יחד עם חברו מילדות, כיום עו"ד פרי מצר סלומון. הלווייתו של קדוש תתקיים היום ב-20:00. 

הזמנת החתונה של אדיר קדוש ובן זוגו (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
הזמנת החתונה של אדיר קדוש ובן זוגו (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')


כזכור, בפיגוע הירי המחבל נוטרל על ידי אחד מעובדי מד"א שלא היה בתפקיד ושנכח בזירה. חמישה בני אדם נפצעו באורח בינוני וקל, ביניהם רופא שניסה להגיש סיוע. על פי החשד, המחבל הגיע ברגל משולי הכביש ופתח באש לעבר ניידת של כוחות הביטחון שהייתה במקום.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג: "סיפורו של השוטר רס״מ אדיר קדוש שנרצח היום על ידי מחבל בן עוולה בכביש 4 הוא סיפורם של שוטרים גיבורים שאני פוגש כל יום בכל רחבי הארץ. איבדנו לא מעט מהגיבורים הללו בשנה האחרונה. כמה עצוב שאדיר ובחיר ליבו לא יוכלו לממש את חלומם לבנות בית יחדיו. תנחומיי למשפחתו ולכל אוהביו. יהי זכרו ברוך".

האגודה למען הלהט"ב בעקבות נפילתו של רס"מ אדיר קדוש ז"ל: "האגודה משתתפת בצער משפחתו של השוטר אדיר קדוש ז"ל, חבר הקהילה שנהרג בעת מילוי תפקידו בפיגוע הירי ליד מחלף יבנה. אדיר שירת במשטרה משנת 2013 לאחר שירות צבאי במג"ב. אדיר הניח אחריו זוג הורים, שני אחים ואת בן זוגו. חבריו במשטרה מספרים כי היה שוטר מקצועי ואדם אהוב על כל מי שהכירו אותו. אדיר ובן זוגו היו אמורים להינשא בחודש הבא ב-11.11.25 ומיד לאחר החתונה היה אמור להתחיל קורס קצינים. זו אבידה גדולה למשטרת ישראל ולחברה כולה".