מעגל גלישה מיוחד בהשתתפות כ-40 גולשים התקיים הבוקר (שבת) במועדון הגלישה "גלים" בחוף דלילה באשקלון למען החטוף אוהד בן עמי (55) מקיבוץ בארי הנמצא בשבי החמאס כבר למעלה משנה. אוהד בן עמי היה חלק בקבוצת הסאפ של המועדון. 

לפני כמה שנים אוהד גילה בזכות ביתו נטלי על מועדון גלישה "גלים" באשקלון, הוא כל כך אהב את האנשים ואת הים שהיה שם כל שבת בבוקר ומגיע לתפוס גלים, הוא היה חוזר הביתה תמיד מחייך. בנוסף, עוד ספורט שאוהד מאוד התחבר אליו זה יוגה, הוא אהב לבחון את הגמישות שלו, לנשום ולגלות רוגע כמה פעמים שהוא יכול בשבוע, למורה האהובה עליו קוראים סתיו, היא הייתה עושה שיעורים בבארי.  היום החליטו בני משפחתו לשלב בין שני סוגי הספורט האלו על מנת לחזק אותו שם בשבי חמאס ולזעוק לחזרתו בדרך שהוא הכי היה מתחבר אליה. 

בבוקר שבת, נפגשו חברים, בני משפחה ואנשים שלא הכיר שהגיעו לתמוך ולחזק בחוף הים באשקלון וקיימו מעגל גלישה עם זעקה לחזרתו. לאחר מכן, קיימו תרגול יוגה עם מורתו סתיו כדי להתאזן בעצמנו ולהמשיך להיאבק לחזרתו.

בתו, אלה בן עמי אמרה באירוע: "אבא שלי תמיד אהב למצוא דברים שהוא יכול להשתפר בהם, סוגי ספורט שהוא נמשך אליהם כמו כל דבר אחר בחיים שלו. המון שנים שהוא נוסע על אופניים בשבילי הקיבוץ, וכשהוא גילה את מועדון גלים הוא הוסיף לתחביבים שלו גם גלישה. לשמוע אותו מדבר בהתלהבות על הגלים, על האנשים ועל החוויה זה הדבר הכי מקסים בעולם, זה מעלה חיוך, הוא יכול לספר על זה שעות. כשהוא התחיל לעשות יוגה הוא התאזן, היה מתאמן המון בבית על הגמישות שלו ונושם אחרת, אני רוצה להאמין שהיום כשהוא בשבי חמאס הוא זוכר את כל הדברים האלה כדי להתחזק ולחזור עם רצון לגלות עוד את העולם. מעגל הגולשים העוצמתי שהיה במים שהיה מורכב מהמון אנשים שאוהבים את אבא העלה לי דמעות בעיניים, כל כך הרבה אנשים מחכים לחבק אותו כשהוא יחזור- מגיע לו לחזור ולקבל את כמות האהבה הזאת אחרי הסיוט שהוא חווה שם, תחת ידיים אכזריות של מחבלי חמאס".

אוהד בן עמי, נחטף בבוקר ה-7 באוקטובר מביתו בקיבוץ בארי ונמצא בשבי החמאס בעזה כבר 386 ימים. פחות מחצי שעה לאחר תחילת המתקפה הרצחנית בשבת השחורה, המחבלים ירו לעבר חלון ביתם של רז ואוהד בן עמי בקיבוץ בארי. אלה, בתם, ממשיכה את תיאור החטיפה:
"בשעה 09:30 אבא כבר כתב לי שהמחבלים אצלם, עושים המון בלגן. שהם לא מפסיקים להסתובב בבית. היה הרבה רעש. ב-10:07 הוא כתב שהם נכנסו לממ”ד ותפסו אותם".

בשעה 11:00 פרסמו המחבלים את תמונת החטיפה של אוהד בטלגרם, בו ניתן לראותו יחף, לבוש בטי שירט ותחתונים, מובל לעזה. רז ואוהד נחטפו לעזה בנפרד ועד ששוחררה בנובמבר, לרז לא היה קשר עם אוהד. אוהד בן עמי, בן 55, חטוף בעזה כבר למעלה משנה.