תנועת “עומדים ביחד” יצאה בימים אלו בקמפיין ארצי, שמובל בראש ובראשונה על ידי מפונים מצפון הארץ, תחת המסר: “הצפון דורש שלום – עסקה עכשיו”.

הקמפיין, שמובל על ידי מעגל הפעילים הצפוני של התנועה, משקף את קולו של הציבור, ובמיוחד את קול הציבור הצפוני והמפונים שנאלצו לעזוב את בתיהם בשל המצב הביטחוני, ומעבירים מסר ברור – די להסלמה, הצפון מבקש פתרון של שלום ויציבות.

במסגרת הקמפיין, נתלו שלטי חוצות ברחבי הצפון עם הכיתוב “הצפון דורש שלום” בשפות עברית וערבית. בין השלטים, הוצב שלט בצומת מקסים שבחיפה, סמוך לאתר שספג פגיעה ישירה בתחילת אוקטובר, מה שמוסיף עוצמה למסרים של המפונים המביעים את רצונם בפתרונות מדיניים אמיצים שיעצרו את מעגל האלימות ויחזירו את השקט לאזור.

את הקמפיין מובילים עידו אבירם, אב לשלושה שפונה ממושב רגבה, ומחאסן עבד אל האדי מאיכסאל, חברת הנהגת תנועת “עומדים ביחד”. המפונים, יחד עם תושבי הצפון, קוראים להחזרת החטופים ולכינון דרך של שלום שתביא ביטחון ושלווה לכלל תושבי המדינה.

המעגלים המקומיים של התנועה בצפון, במיוחד מעגל נצרת והעמק, מקדמים בשנה האחרונה את הקריאה לעצור את המלחמה ולצאת לדרך חדשה שתביא ביטחון, צדק חברתי ושוויון. תנועת “עומדים ביחד” כוללת מעל 5,000 פעילים מכל רחבי הארץ – יהודים וערבים, דתיים וחילוניים – המאוחדים סביב חזון השלום והשוויון. החודש, זכו המנהלים הארציים של התנועה, אלון לי גרין ורולא דאוד, להיכלל ברשימת Time 100 Next היוקרתית של מגזין "טיים".