עידן סעדון, בן 28 מעפולה, הוא הבעלים המשותף, יחד עם דולב שפירא, של משרד הפרסום ברשת "רוקט דיגיטל", שנפתח לפני שש שנים, וגם מרצה לשיווק דיגיטלי.

ב־9 באוקטובר 23' התגייס רס"ל סעדון למילואים כלוחם במג"ב בגזרת חברון. תקופת הלחימה עצרה כמעט לחלוטין את פעילות העסק שלו, וכיום הוא מנסה להתאושש לאחר 140 ימי לחימה בשנה אחת.

חיילי מילואים (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
חיילי מילואים (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

למרות האתגר האישי שלו כבעל עסק עצמאי ומילואימניק, סעדון החליט לפרגן לחבריו המילואימניקים העצמאים בעלי העסקים הקטנים כמותו.
"דולב ואני חשבנו איך נוכל לסייע לחברינו המילואימניקים בצורה אפקטיבית שתשרת את מטרות קידום העסקים העצמאים שלהם" הוא מספר, "והחלטנו לתת לחמישה עסקים חבילה לקידום העסק באינטרנט שכוללת דף נחיתה, עיצובים ובניית אסטרטגיה שיווקית בחינם.

"מי כמונו מבינים לליבם כעצמאים שהעסק שלהם קפא במקום בימי המילואים הארוכים של הלחימה הבלתי נגמרת. כולנו תקווה שהמלחמה תסתיים רגע אחרי שהחטופים ישובו הביתה בשלום".

ההטבות שרוקט דיגיטל מציעים למילואימניקים בעלי עסקים כוללות עיצובים גרפיים לטובת קידום העסק לפי דרישת הלקוחות ועל פי צורכיהם העסקיים, למשל קידום מבצע, אירוע שירצו לקדם או כל דבר העולה על רוחם.

העיצובים יותאמו לנראות הפלטפורמה (למשל אינסטגרם) של העסקים, והמילואימניקים יוכלו להיעזר בצוות של רוקט דיגיטל, לצד בניית תוכנית אסטרטגית וצעדים שיווקיים לפי צורכי העסק וחלוקת תקציבי שיווק בצורה נכונה.