במסגרת התחרות המובילה בתחום, מטעם חברת HRD, חברות ישראליות מתמודדות על התארים הנחשקים שמעידים על הצלחתם בחשיפת ויצירת חווית עבודה משמעותית עבור העובדות והעובדים.

גם השנה CBC ישראל, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, קטפה את המקום הראשון בקטגוריית "פעילות מיתוג מעסיק יוצאת דופן", וזאת בזכות החזון שמקבל ביטוי יומיומי בעשייה ומתמקד בעובדות ובעובדי החברה.

שרון רטני‏־ברעם, מנהלת מערך משאבי אנוש: "גם בשנה מורכבת ומאתגרת זו הצלחנו לשמור על הייחודיות שלנו ולייצר רציפות עסקית, המשכנו לעבוד ולייצר וכך לספק ביטחון תעסוקתי ועוגן יציב לעובדים. האנשים שלנו הם לב הארגון והכוח המניע, הם עובדים מתוך מחויבות גבוהה ואכפתיות לארגון. ולנו חשוב כל העת לתת להם תחושת משמעות בטחון והערכה".
 
קרן זוארץ, מנהלת תקשורת ארגונית ומיתוג מעסיק: "הזכייה הזו משקפת את ה־DNA המיוחד שלנו, שמתמקד באנשים שמביאים איתם קסם והרבה לב, והיא פרי העשייה המשותפת של כולנו”.