אורית פלד בת ה-49 נהרגה במהלך סוף השבוע בזמן ששהתה בחופשה בשארם א-שייח בסיני עם בעלה. ככל הנראה, היא טבעה בים ולאחר חילוצה אושפזה בבית חולים מקומי שם נקבע מותה.  משרד החוץ ושגרירות ישראל בקהיר נמצאים בקשר עם המשפחה וסיעו בהעברת הארון לארץ.

בעלה איציק פלד, התראיין ב"כאן 11" וסיפר: "לדעתי היא הייתה 20 דקות, אולי פחות, במצב שהיא לא נושמת. היה לה התקף אפליפטי דווקא כשהיא הייתה לבדה. המציל ראה שהיא לא מגיבה, נכנס למים עם מציל נוסף. משו אותה מהמים והם לא ידעו לעשות החייאה, הם ניסו לעשות משהו אבל לא בדיוק הבינו מה הם עושים. לא היה להם שום ידע או ניסיון למקרה כזה. חוף ששילמנו עליו כסף בכניסה, זה חוף מוכרז. קצין המשטרה לקח תשלום, זה חוף מוסדר. אבל המצילים לא ידעו דבר ולא היה ציוד להציל אדם שנקלע לסיטואציה כזו. כשראיתי שאף אחד לא מסוגל לעשות, רצתי למעלה וצעקתי שיזמינו אמבולנס. לקח לו שעה ולא היה לו ציוד".

אתמול נהרג גבר בן 71, לאחר שנסחף נחבל בראשו בזמן שנכנס לשחות במי הירדן ההררי, סמוך לגשר כפר הנשיא. צוותי מד"א שהוזנקו למקום במסוק נאלצו לקבוע את מותו בשטח, לאחר שפונה ללא רוח חיים.ל

אחר שנסחף, צוותי יחידת חילוץ גולן שהוזנקו למקום איתרו גבר כבן 71 מחוסר הכרה והחלו בטיפול רפואי וצוות יחידת 669 שהוזנקו חילצו אותו עם מסוק לצוות מד"א שהמתין בסמוך. כאמור, לצוותי מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותו לאחר שלא הפגין סימני חיים.