בעקבות העתירה שהגיש עו"ד אפי נוה בנושא ביטול פסילת חתימות התמיכה הדיגיטליות, בלשכת עורכי הדין התקיים היום (שני) דיון בנושא בבית המשפט המחוזי בת"א, במסגרתו החליט השופט קובי ורדי לקבל את העתירה ולהכשיר את החתימות הדיגטליות.

השופט ורדי קבע כי ההחלטה לפסול את חתימות התמיכה הדיגיטליות "לא חוקית, לא סבירה, ללא סמכות, לא צודקת ולא הגיונית". עוד הוסיף כי ההחלטה אינה מוסיפה כבוד למוסדות הלשכה הן לגופה והן לאופן שבו התקבלה.

כזכור בתאריך ה-20 לאפריל החליטה ועדת הבחירות המרכזית של לשכת עורכי הדין לאפשר למועמדים הגשת חתימות דיגיטליות. ב-10 למאי הועדה התכנסה פעם נוספת ובהחלטה פוליטית ואנטי דמוקרטית החליטה לפסול בדיעבד את החתימות הדיגיטליות שנחתמו בפרק הזמן הזה, במטרה ברורה לפגוע בעו"ד אפי נוה ולמנוע ממנו התמודדות לראשות הלשכה.

לאחר קבלת ההחלטה, עו"ד נוה מסר: "מברך על החלטת בית המשפט להכשיר את החתימות שנאספו ולדחות על הסף את הניסיון המגוחך והאנטי דמוקרטי של היריבים לפסול את מועמדותי. היה מצופה ממי שמתיימר להילחם על הדמוקרטיה, לפעול בדרכים קצת יותר דמוקרטיות. הפעם, הנסיון לשנות את כללי המשחק לאחר המשחק לא צלח לכם. מדהים לראות כיצד מי שמקדש את מעמד היועצים המשפטיים מחליט להתעלם מחוות דעתם שעה שהיא אינה נוחה לו".

"בעודי יושב שבעה על פטירת אימי היקרה, תוך שיריביי מנצלים מצב זה שאינני יכול להגיע לדיון, מקדשים מלחמה אבירי הדמוקרטיה על פסילתי מלהתמודד לראשות הלשכה בטיעונים טכניים אשר נוגדים את מהות החוק והדמוקרטיה. אין לי אלא להצר על כך ולא אתן לרדיפות פוליטיות אלה להצר את ידי", מסר.

עוד הוסיף: "מאחל לעו"ד עמית בכר בהצלחה בקמפיין הבחירות, ניפגש ב-20.6 בקלפי. עורכות ועורכי הדין בישראל יודעים שרק אני אדע לייצג אותם כראוי, לשמור על מעמדם, ולהחזיר את הלשכה להיות הגוף החזק והמשפיע במדינה".