בהמשך לחשיפת 103FM: בית משפט המחוזי לנוער בתל אביב גזר היום (שני) על נאשם, קטין כבן 17 מהעיר שלוש שנים ו-9 חודשי מאסר במעון נעול, 12 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי כספי בגובה 120,000 לשש מתלוננות, קטינות גם הן, בגין עבירות מין חמורות שביצע בהן בעת שהיה בן 16.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כזכור, בהתאם להסכם טיעון שנחתם בין הצדדים ביוני 2022 ולאחר שהובאה בחשבון עמדתן של המתלוננות, הודה הקטין בכתב אישום מתוקן שהוגש על ידי עו"ד פנינה לוי. במסגרת כתב האישום יוחסו לקטין שתי עבירות של אונס קטינה, ניסיון אונס וארבע עבירות של מעשים מגונים בשש מתלוננות שונות. כתב האישום המתוקן כולל את עיקרי המעשים החמורים שיוחסו לנאשם בכתב האישום המקורי, אך לא כלל הסכמה על רכיבי העונש.

עם קבלת גזר הדין, מסרה עורכת הדין פנינה לוי מפרקליטות מחוז תל אביב כי "הנאשם נתן היום את הדין בגין השתלשלות אירועים חריגה בגודלה, בחומרתה, בכיעורה. הנאשם הודה בשישה אירועים חמורים שהתרחשו באופן דומה ובאותה שיטה, כל האירועים התרחשו בנסיבות חברתיות, נורמטיביות, באביב הנעורים של המתלוננות וסופן עצוב צורב משפיל וכואב, ומלווה בפגיעות נפשיות קשות למתלוננות, קטינות בגילאי הנערות המוקדמים".

במהלך שלב הטיעונים לעונש ולמרות שהפרקליטות הגישה לבית המשפט תסקיר נפגעי עבירה, ביקשו ששת המתלוננות הקטינות להעיד בפני ההרכב ולספר על תחושותיהן. "יש פה דור שונה של מתלוננות שרוצה להשמיע את קולן, הן לא מתביישות והן רוצות להשמיע את קולן באופן בלתי אמצעי", ציינה אז עו"ד לוי.