מעצרו של אוריאל פרץ, תושב ראשון לציון החשוד בתקיפת אשתו הנמצאת בחודשי הריון מתקדמים והפניית איומים לעברה ולעבר בני משפחתה, הוארך עד מחר ע"י בית משפט השלום בראשון לציון. במשטרה מתייחסים למקרה בחומרה, בין היתר בשל העובדה שהתיק הזה מקבל משנה תוקף כשמדובר בחשד שהוא בנו של משה פרי, הנאשם ברצח אשתו רילי פרי לפני חודש בדיוק בדירתה בראשון לציון.

ביום הולדתה, לעיני הילדים: משה פרי רצח את גרושתו רילי פרי ז"ל בביתה בראשון לציון, מעצרו הוארך
"תסתכלו לה בעיניים": חברתה של רילי פרי ז"ל בפוסט מאשים ונוקב
"התחבר למצלמות והשיג מפתח לדירה": כתב האישום המזעזע בגין הרצח בראשל"צ

מעצרו של פרץ הגיע לאחר שהצעירה בשנות ה-30 לחייה, התלוננה במספר הזדמנויות כי תקף אותה פיזית ואיים על חייה ועל חייה בני משפחתה. הוא צפוי להיות מובא מחר פעם נוספת לבית המשפט, בבקשה להארכת מעצר נוספת. 

רילי פרי ז"ל נדקרה ע"י הגרוש שלה, משה פרי, בדקירות סכין מרובות לעיני ילדיהם המשותפים בדירה בראשון לציון. מבדיקה שערכה המשטרה עולה, כי בשנת 2021 נפתח תיק בין השניים המתייחס לחשד לאירוע שאירע בשנת 2019, אולם בהיעדר שיתוף פעולה, הוא נגנז על ידי התביעה בתום בחינה משפטית. בדיון בעניינו בבית המשפט טען החשוד כי היא זו שתקפה אותו קודם ולכן פעל בהגנה עצמית, אולם שופט טען כי יש ראיות שקושרות אותו לאירוע. מעצרו הוארך כאמור בשבעה ימים ובמקביל הוא נשלח להסתכלות. . נציג המשטרה בדיון אמר שמדובר בזירה אלימה ומדממת.